به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۹۵

جرد کوشنر داماد ترامپ نیز با روس‌ها در تماس بود

وزیر دادگستری دولت ترامپ به دلیل تماس با روس‌ها از پرونده بررسی دخالت روسیه در انتخابات آمریکا کناره‌گیری کرد. هم‌زمان مشخص شده که جرد کوشنر، داماد ترامپ نیز در دیدار مایکل فلین با سفیر روسیه شرکت داشته است.

داماد ترامپ هم با روس‌ها در تماس بود
هم‌چنین روز پنجشنبه (۲ مارس/ ۱۲ اسفند) مشخص شد که جرد کوشنر، داماد ترامپ نیز در دیدار مایکل فلین با سفیر روسیه شرکت داشت.
بنابر گزارش خبرگزاری‌ها، این دیدار در ماه دسامبر ۲۰۱۶ در دفتر اصلی ترامپ در "برج ترامپ" در شهر نیویورک انجام شده است. مایکل فلین به دلیل افشای این تماس‌ها ناگزیر به کناره‌گیری از مقام خود به عنوان مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا شد.
خبر تماس داماد ترامپ با "سرگئی کیسلیاک"، سفیر روسیه در واشنگتن، یک روز پس از افشای تماس وزیر دادگستری ترامپ با سفیر روسیه منتشر شد.
جرد کوشنر، تاجر املاک و داماد ترامپ است. او پس از پیروزی دونالد ترامپ به کاخ سفید منتقل شده و هم‌اکنون یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهور آمریکا است. او در کنار استیو بنن، از مورد اعتمادترین اعضای تیم دونالد ترامپ در کاخ سفید است.
وظیفه اصلی جرد کوشنر در تیم ترامپ برقراری صلح میان اسرائیل و فلسطینی‌هاست. ترامپ در ماه دسامبر گذشته گفت اگر کوشنر نتواند در این وظیفه موفق شود، هیچ‌کس دیگر نخواهد توانست از پس این کار برآید.
دویچه وله