به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۹۷

اجرای زیبای ترانه ی ایران ایران.

الناز عابدینی 
ایران  ایران 
در روح و جان من / می مانی ای وطن
به زیر پا فتد آن دلی / که بهر تو نلرزد
ایران ایران

https://www.youtube.com/watch?v=K9AdShm4qWs

ایران ایران

در روح و جان من
می مانی ای وطن

به زیر پا فتد آن دلی

که بهر تو نلرزد



شرح این عاشقی
همه جهان نیارزد


ننشیند در سخن
که بهر عشق والای تو

به زیر پا فتد آن دلی
در روح و جان من
می مانی ای وطن
که بهر تو نلرزد
همه جهان نیارزد
شرح این عاشقی
ننشیند در سخن
که بهر عشق والای تو

ای عشق سوزان
ای ایران ایران
دور از دامان پاکت دست دگران
بد گهران

گلزار سبزت دور از تاراج خزان
ای شیرین ترین رویای من تو بمان
در دل و جان

ای ایران ایران
سرخی خون من
جور زمان
ای مهر رخشان
ای روشنگر دنیای من به جهان
تو بمان

سبزی صد چمن
سپیدی طلوع سحر
دور از دامان پاکت دست دگران
به پرچمت نشسته

شرح این عاشقی
بمان که تا ابد هستیم
ننشیند در سخن
ای ایران ایران
به هستیِ تو بسته

بد گهران
جور زمان
ای عشق سوزان
ای شیرین ترین رویای من تو بمان
در دل و جان

ای ایران ایران
ای مهر رخشان
گلزار سبزت دور از تاراج خزان
ننشیند در سخن
ای روشنگر دنیای من به جهان
تو بمان
تو بمان

متن آهنگ ایران ایران محمد نوری