به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، خرداد ۳۱، ۱۳۹۸

ملاها را بهتر بشناسیم، ابوالفضل اردوخانی

 ابوالفضل اردوخانی
ملا ها در هر دینی که باشند ابتدا دنیای مردم را جهنم میکنند و سپس وعده ی بهشت را به همان مردم می فروشند.
هیچ تجارتی پر سود تر از این نیست که کالایی خیالی را به مردم بفروشی که زمان تحویل آن پس از مرگ مشتری است!

در هرکجای دنیا که باشید می توانید با مقایسه دستان روحانیون و کارگران به راحتی متوجه شوید که بار دنیا برای چه کسی و یار دنیا چه کسی است!
روحانیون مستقیما خون مردم را در طول تاریخ میکیده اند اما هنگام پاسخگویی خود را کنار کشیده و خدا را در برابر شما قرار میدهند!
آنها می توانند نگاه کردن را حرام کنند و خون مردم را حلال و هدر اعلام کنند، می توانند به جای خدا نشسته و احکام متناقض اعلام کنند و کسی هم نمی تواند علت ان را جویا شود.
می توانند جنگ را ممنوع اعلام کنند اما عده ای را برای جنگ بفرستند، میتوانند مذاکره را ممنوع کنند اما پر ترافیک ترین پایتخت جهان برای مذاکرات پشت پرده را داشته باشند!
می توانند کشوری را نابود کنند و بعد بگویند شرایط بسیار خوب است.
می توانند یک شاعر را به خاطر شعر خوانی زندانی کنند، می توانند یک قاری را به خاطر بچه بازی، ازاد بگذارند. می توانند از حرم سوریه دفاع کنند، می توانند در حرم مشهد بمب بگذارند.
می توانند ام کلثومهایشان را به اسم پرستو بفرستند برای بی عفتی و همزمان دختری را بخاطر چند تار مو از تاکسی بیرون بیندازند. 

می توانند در ثروتمند ترین کشور جهان مردم را گرسنه نگه دارند، میتوانند همزمان که رودخانه ها و دریاچه ها را خشک میکنند، جنگل ها و کوهها را بخورند!
می توانند شریک دزد و رفیق قافله باشند، میتوانند در قم درس بدهند و در لواسان ویلا داشته باشند، میتوانند مردم را برای شفا به مشهد بفرستند و خود به المان و انگلیس بروند.

میتوانند همزمان علیه همه دنیا شعار بدهند در حالی که هم شتیل روس را میدهند هم انگلیس را و هم امریکا و … را، میتوانند خیک روغنی را به فضله موشی حرام اعلام کنند و چنبره زدن روی بیت المال به اسم موسسات فرهنگی، حلال! آخوندها موجودات عجیبی هستند، یک باگ ( خطا) در افرینش، یک اشتباه نابخشودنی هستند.

27 خرداد 1398 ــ 17 ژوئن 2019 ــ بلژیک ــ اردوخانی

منبع: سایت شوخی و جدی