به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۹۹

آنتن بلاهت – بقلم هپلی

سپاهیان دانش بنیاد مستضعفان، توانستند براساس انجزه انجزه  و در راستای امر ولایت فقیه حضرت خامنه ای یک آنتن ویروس یاب بسازند که مورد توجه جهانیان ​واقع شده و هپلی توانسته است گزارشی از مراسم رونمایی آن برای ما بفرستد.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران،:

 حضور محترم ولی فقیه عرض شود سپاهیان و بسیجیان فداییان رهبری شما توانستند این وسیله معجزه آسا را فراهم آورند و افتخار دارند آن را به حضور شما معرفی نمایند.

خامنه ای:

 گفته بودم که دستگاه جن یاب پیدا کنید. جن را که پیدا کردید همین ویروس را هم پیدا می کنید

سرلشکر:

قربان ما می خواستیم در عرصه ی علمی جهان یک بمبی بترکانیم  چون بدجوری علیه ما شایعه و چرت و پرت تحویل می دهند. گفتیم یک فیلی هوا کنیم و کمی کسب اعتبار و حیثیت کنیم . اول یک  دستگاه کامپیوتری تولید کردیم و مشخصات جن را تا آنجا که دراحادیث هست به آن دادیم ولی متأسفانه پاسخ ها مطلوب نبود.

خامنه ای:

– یعنی چه؟ چرا پاسخ ها مطلوب نبود؟

سرلشکر:

-قربان اگر جسارت نباشد باید عرض کنم  مشخصات جن بوداده را دادیم. در  پاسخ عکس همین آیت الله جنتی در آمد .

خامنه ای:

– عجب!

سرلشکر:

-بله بعد  جن بونداده را خواستیم ناگهان اقای احمد خاتمی با قهقهه های ترسناک ظاهر شد.

فرمانده سپاه اضافه کرد ناچار شدیم پروژه جن را کنار بگذاریم و از موجودات ریز شروع کنیم . اول از پشه شروع کردیم و به استعانت امام دوازدهم آنتن دستگاه را دقیقتر کردیم و الان  این وسیله، که نام “مستعان ۱۱۰” را روی آن گذاشته‌ایم ، می‌تواند در شعاع صد متری و ظرف پنج ثانیه وجود ویروس کرونا را که از ذره کمتر است شناسایی کند.

خامنه ای:

– عجب اینکه کار بزرگی است . چطور کار می کند؟

سرلشکر:

– والله با راهنمایی آقای حسین شریعتمداری بازجوی همیشه در صحنه، یک ویروس را اول می گیریم و آن را حبس می کنیم و پس از بازجویی و اعتراف به قتل و کارهای منکراتی دیگری که کرده است او را در یک محفظه قرار می دهیم و می گوییم باید توبه کنی و رفقایت را لو بدهی. وقتی قبول کرد، ویروس تواب را در دستگاه می گذاریم و روشن می کنیم. ویروس از شعاع 100 متری رفقایش را لو می دهد.

وزیر بهداری با سرفه های مکرر و عذرخواهی می گوید ولی در عمل وزارت بهداری هنوز نتوانسته این دستگاه را تأیید کند و انجمن فیزیک هم به طعنه گفته که این چیزها علمی نیست تخیلی است .

سرلشکر:

 قربان مسئله ای نیست، مسئول انجمن فیزیک به جرم تشویش اذهان عمومی امروز دستگیر شده قرار است توجیه شود و خودش بیاید دستگاه را تأیید کند.

خامنه ای :

این کار که بدتر است بیخودی سروصدا می کند. خدا یک عقلی بتو بدهد بهتر از تریلی 18 چرخ است . حالا واقعاً چرا تایید نمی کنند؟

وزیر بهداری :

در اصل  این دستگاه فلزیاب یا آب یاب است که می خواهند به مقام معظم رهبری بیاندازند .

علی خامنه ای برافروخته شد .

 خامنه ای:

– یعنی چه . اینقدر مرا خام تصور کرده اند ؟

سلامی عصبانی می شود و رو به وزیر بهداری :

– تو اگر راست می گویی برو جلوی این کسی که تبلیغ نوشیدن شاش شتر می کند را بگیر . الان در فیس بوک و همه جا پخش شده، آبرو برای ما نگذاشته، پس وزارت بهداری چکاره است ؟ شاش شتر تو مؤثر است و دستگاه الکترونیکی ما کار نمی کند؟ آی زکی!

وزیر بهداری:

– شاش شتر به کسی صدمه نمی زند، تازه از سرزمین وحی وارد می کنیم که بی یو باشد، بدون مواد زائد. ولی فکر کردی با قابلمه ی ننه ات که اسمش را گذاشته ای ویروس گیر، آمریکا را بیچاره کرده ای. نه آقاجان آبروی جمهوری اسلامی را برده ای.

خامنه ای طاقت نمی آورد و فریاد می زند

تقصیر منست که گیر شما جاهلان طماع افتاده ام که با اینهمه پول و ثروت ، دست و دلتان پی خرج نمی رود و هنوز می خواهید از آب کره بگیرید.

خبرنگار هپلی که در آنجا حضور داشت پیشنهاد کرد که ازآنجا که کاری برای مستضعفان نشده از آنتن مستضعفان برای این امر استفاده شود که قابلیت بیشتری از آنتن ادعایی سپاه پاسداران دارد  ولی این پیشنهاد با اعتراض شدید حاضران روبرو شد که آنرا رکیک شمردند و به خبرنگار هپلی گفتند که همینجا فی الفور آنتن همه مستضعفان از جمله  تو را میبریم که دیگر از این غلطها نکنی و به نیروهای انقلابی توهین نکنی. وقتی یکی از برادران پاسدار دست به خنجر برد، هپلی خود و آنتنش را از مهلکه به در برد چون معتقد است که زندگی بی آنتن، ارزش زیستن ندارد.

سه شنبه – ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

2020-04-21