به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، فروردین ۲۷، ۱۴۰۱

دیدار نوروزی

 

در شامگاه روز پنجشنبه ۲۵فروردین ماه ۱۴۰۱اعضای شورای مرکزی جبهه ملی ایران،جلسه دیدار نوروزی خود را در یک سالن اجتماعات بر گزار کردند. در این جلسه حدود یکصد تن از اعضای شورای مرکزی و مسئولان سازمان های تشکیلاتی و عده ای از شخصیت های سیاسی و برخی از فعالان مدنی شاخص حضور داشتند.
مراسم با هم خوانی دسته جمعی سرود « ای ایران » توسط حاضران آغاز گردید.آنگاه خانم الهه امیر انتظام و آقایان دکتر حسین مجتهدی،دکتر محسن فرشاد یکتا،محمد ملک خانی،دکتر رضا گل نراقی،دکتر علی حاج قاسمعلی و دکترپژمان میرکریمی زراسوند اعضای شورای مرکزی جبهه ملی ایران در مورد جشن نوروز و اهمیت تاریخی آن و نیز در باره مسائل مختلف کشور سخنانی ایراد کردند.
 و هم چنین آقای محمدرضا شفیع زاده مسئول سازمان دانشجویان جبهه ملی ایران نکاتی در پیرامون مطالبات امروز جامعه ایران اظهار نمود . 
در پایان مراسم دکتر حسین موسویان رئیس شورای مرکزی جبهه ملی ایران ضمن گفتن تبریک سال نو و تبریک سالروز ملی شدن نفت و حماسه آفرینی دکتر محمد مصدق، از حاضران شرکت کننده در جلسه دیدار نوروزی تشکر نموده و مطالبی را در مورد گرفتاری ها و تنگناهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ملت ایران در سال گذشته ، مورد اشاره قرارداد و اظهار امیدواری نمود که در سال ۱۴۰۱ ملت ایران بتواند به «آزادی» و «استقلال» و «حاکمیت ملی» که سر منشاء رفاه و سعادت و توسعه اند،دسترسی پیدا نماید.  
دکتر موسویان ضمن ارائه راه حل هایی برای رفع  مشکلات کشور توصیه کرد که برای رفع این مشکلات و نیل به حاکمیت ملی باید تمام نیروهای ملی متحد شده و اقشار مختلف مردم  نیز در سازمان های سیاسی و جوامع مدنی متشکل گردند. 
و سرانجام یک ساعت آخر جلسه به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد و مسئول شورای مرکزی، به سئولات چند تن از حاضران در  زمینه مسائل مطرح شده پاسخ داد.در این تجمع از حاضران پذیرائی افطار نیز به عمل آمد .

 تهران – بیست وششم فروردین ماه ۱۴۰۱ خورشیدی

 روابط عمومی جبهه ملی ایران