به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، تیر ۰۵، ۱۳۹۱

بشار اسد به پرسش‌هاي تلويزيون ايران پاسخ مي‌دهد

شبكه چهار در گفت‌وگويي با بشار اسد ـ ريیس جمهور سوریه ـ بحران اين كشور، آینده‌ي تحولات خاورمیانه و ... را به بحث مي‌گذارد.
به گزارش ايسنا، بشار اسد پنجشنبه ـ هشتم تیر ـ با حضور در برنامه "فراسو" به طرح دیدگاه‌هایش درباره‌ي تحولات سوریه و مسائل روز منطقه و جهان خواهد پرداخت.
در این مصاحبه یک ساعته بشار اسد در مقابل مرتضی حیدری مجری برنامه به مسائلی همچون بحران سوریه و دخالت‌های بیگانگان، خطر رژیم صیونیستی، مقاومت و طرح کوفی عنان و در نهایت بیداری اسلامی پاسخ خواهد داد.
بشار اسد دومین شخصیت سیاسی منطقه است که در برنامه فراسو در مقابل دوربین شبکه چهار به بیان دیدگاه‌ها و عقاید خود درباره‌ي راه‌های برون‌رفت از بحران سوریه به عنوان مهمترین مساله روز جهان می‌پردازد.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هفته‌ي گذشته در این شبکه در یک برنامه تلویزیونی نکات بسیار مهمی درباره‌ي لبنان و تحولات منطقه‌يی بیان کرد.
برنامه «فراسو» یك برنامه گفت‌وگو محور است كه قصد دارد برای نخستین بار گفت‌وگوهای مفصلی را با 52 شخصیت های مطرح جهان ترتیب دهد.این برنامه به دنبال گفتگوی ساده اما صریح با شخصیتهای نام آشنا، صاحب نظر و تأثیرگذار در عرصه­ی بین­المللی و بررسی دیدگاه­های آنها در مورد مسایل جهان است. البته رویکرد این برنامه تنها سیاسی نبوده و به شخصیت‌های تأثیرگذار در حوزه­‌های دیگر نظیر علم و فناوری، ادبیات، هنر و سینما و حتی ورزش نیز خواهد پرداخت.
بشار اسد قرار است در گفت‌وگوی تلویزیونی پنج شنبه خود مطالب و ناگفته­‌هایی که تا قبل از این گفته نشده به مخاطبان ارائه کند.
«فراسو» به تهیه‌کنندگی امیر فکری کاری از گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار سیما است و پنجشنبه ساعت 21 و 30 دقيقه از شبکه چهار سیما پخش می شود.