به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۹۱

هشدار احمدی نژاد
هیچ کس نباید در انتخاب مردم دخالت کند
رئیس دولت دهم در سخنان جدید خود بار دیگر نسبت به دخالت در انتخابات هشدار داد و از طرح هدفمندی یارانه ها دفاع کرد.
وی گفت: توان دولت در تحمل فشار‌ها و بدخواهی‌ها زیاد است و این دولت تا روز آخر خدمت خود و تا ساعت ۹ صبح ۱۲ مرداد سال ۹۲ که برای تنفیذ ریاست جمهوری جدید برویم همانند ساعت ۱۰ صبح روزی که حکم بنده تنفیذ شد، کار خواهد کرد؛ چرا که این خدمتگزاری فرصت مناسبی است که نباید اجازه دهیم از دست برود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (یکشنبه) ‌در نشست استانداران سراسر کشور در ساختمان وزارت کشور، گفت: برنامه و سیاست دولت تا آخرین لحظه فرصت خدمتگزاری، کار و تلاش صادقانه و خالصانه و خدمت به مردم است و پشت این ایده نیز استدلال عقلانی، دینی و منطقی قرار دارد.
وی تصریح کرد: تاآخرین لحظه پای کار ایستاده‌ایم و هیچ دغدغه‌ای جز کار و تلاش و خدمت نداریم و از همه مدیران اجرایی هم می‌خواهم وقت خود را فقط در این مسیر متمرکز کنند.
رییس دولت دهم خاطرنشان کرد: اگر حرکت و حکومت‌ها برای خدا نباشد، عمر دنیایی انسان تکراری، بی‌معنا و خسته‌کننده خواهد بود، لذا باید از فرصت‌ها برای تعالی و کمال ‌‌نهایت بهره را ببریم چرا که فرصت حکومت و خدمت شخصی نیست بلکه متعلق به یک تاریخ و یک ملت است.

احمدی‌نژاد با انتقاد از کسانی که در مراکز تصمیم‌گیری حضور یافته و مانع از گسترش حضور مردم در عرصه فعالیت‌های اقتصادی می‌شوند، خاطرنشان کرد: متأسفانه جریان ثروت از پایین به بالا و از اقشار کم‌درآمد‌تر به پردرآمد‌ها بوده و شیب انتقال منابع و سرمایه‌گذاری‌ها و نیروی انسانی از مناطق دور‌تر و مرزی به مراکز شهری و شهرهای بزرگ می‌باشد که باید اصلاح شود.

رییس دولت دهم با بیان اینکه ثروت دائماً در حال انباشت در تهران بوده و حجم گردش سرمایه در تهران با سراسر کشور برابری می‌کند، اظهار داشت:‌‌ همان جریانی که باعث این انباشت سرمایه در تهران شده، باعث شده است، توده‌های عظیم مردم از جریان فعالیت‌های اقتصادی خارج شده و اقتصاد در انحصار عده قلیلی متمرکز شود در حالی که اقتصاد با تلاش همه مردم ماندگار، پویا و فعال می‌شود.

احمدی‌نژاد گردش غلط مالی در کشور را ناشی از عملکرد نادرست تصمیم‌گیران عنوان کرد و ادامه داد: امروز سیستم بانکی کشور به عامل اصلی انتقال پول و ثروت از طبقات پایین به طبقات بالا تبدیل شده است و این روند اشتباه باید معکوس شود و تا زمانیکه این روند غلط معکوس نشود در مدیریت و کنترل مسائل با مشکل مواجه خواهیم بود.