به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، مهر ۰۴، ۱۳۹۲

باید پرده ی ریاکاری را درید و ریاکاری از سرنیزه بدتره

روحانی نیز فقط حرف زد اما اجازه ی عمل نداشت
حشمت الله طبرزدی 

معلوم می شود که روحانی فقط روکش نرم و گمراه کننده ای برای 

مشت آهنین سرکوب است و ما اجازه نخواهیم داد مردم و دنیا را 

فریب بدهد. 

متن خبر چنین است: 

رژیم درخواست اوباما برای دیدار با روحانی را رد کرد

خبرگزاری فرانسه در خبری از نیویورک گزارش داد که دیداری میان





رئیس جمهور آمریکا و حسن روحانی در حاشیه نشست مجمع عمومی 

سازمان ملل انجام نخواهد شد.


در این چند روز شاهد بودیم که هوچی های طرفدار اخوندیسم سیاسی حاکم 

چه جنجالی به راه انداختند تا همه را گمراه کنند. آنان حتا سخن از ملاقات روحانی با اوباما به میان اوردند.

گفتند که روحانی با سخنرانی خود انقلابی دیپلماتیک به راه خواهد انداخت. گفتند که با اختیار تام امده.

گفتند که خامنه ای جام زهر را نوشید و تمام شد. گفتند که حال نوبت اوباما است که تحریم ها را بردارد. گفتند که...
روحانی اما همان حرف های احمدی نژاد را با ادبیات زیبا و فریبنده تکرار کرد. او حتا اجازه نداشت در ضیافت ناهار دبیرکل حاضر بشه. در عوض اوباما بسیار زیرکانه حرف زد. او گفت شما ها مدعی هستید که خیلی ادم های خوبی شدید و ان ادم بده رفته. خوب این رو در عمل نشون بدید. حتا وزیر خارجه ی انگلیس نیز همین حرف رو زد. فرانسوی ها نیز همین رو گفتند.معلوم شد که غرب نیز دست این جماعت فریبکار رو خونده. رژیمی که وجودش با خشونت همزاد است،نماینده ی استصوابی اش حرف از گفتمان بین المللی نفی خشونت می زند و برای دنیا از مزیت های صلح و دموکراسی و نفی خشونت می گوید. انگار یادش رفته که در سوریه می جنگد و هزاران انسان بی گناه را به جرم عقیده و بیان به زندان انداخته. انگار فراموش کرده است که همین دیروز یک بهایی را ترور کردند و چند وقت پیش ستار بهشتی را در زندان و زیر شکنجه کشتند. انگار فراموش کرده که هموطنان ما را به جرم مسیحی شدن به زندان می اندازند. راستی که این جماعت چقدر پر رو تشریف داره! اقا خودش با نظارت استصوابی و با دوپینگ شورای نگهبان توانسته با 18 میلون از 50 میلون حق رای دار ، بر کرسی ریاست جمهوری بنشینه ، ان وقت به دنیا می گوید که باید به دموکراسی و صندوق رای تکیه کرد. اگر این ادم نماینده ی یک رژیم این چنینی نبود و اگر خودش در 35 سال گذشته در تمام جنایت های رژیم شریک نبود، لابد مدعی می شد که جان لاک نیز درس دموکراسی را از این جماعت یاد گرفته و منتسکیو نیز پای منبر اقا تلمذ کرده! با رها گفته ام که باید پرده ی ریاکاری را درید و ریاکاری از سرنیزه بدتره. این اقا با ریاکاری در صدد فرو کردن سرنیزه ی ان اقا است و ما با هر دوی ان، سر جنگ داریم.
حال این خبر رو هم که یکی از سایت های اینترنتی گذاشته بود بخونید تا معلوم شود این ریاکار نیز فقط اجازه داره از دنیا وقت بخره تا ان ها بتوانند نفت بفروشند و مردم ایران را استثمار کنند و در دنیا جنگ افروزی کنند.تا وقتی مسئله ی حقوق بشر و دموکراسی و ازادی بیان در داخل کشور حل نشود و سرکوب ادامه داشته باشد ،معلوم می شود که روحانی فقط روکش نرم و گمراه کننده ای برای مشت اهنین سرکوب است و ما اجازه نخواهیم داد مردم و دنیا را فریب بدهد. با همه ی وجود ،نقض حقوق بشر به عنوان نماد سرکوب و نیز فریبکاری ان ها را افشا خواهیم کرد.
متن خبر چنین است: رژیم درخواست اوباما برای دیدار با روحانی را رد کرد
خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از نیویورک گزارش داد که دیداری میان رئیس جمهور آمریکا و حسن روحانی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل انجام نخواهد شد.

این خبرگزاری به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود، نوشت، واشنگتن پیشنهاد دیدار اوباما و روحانی را مطرح کرده، اما رژیم تهران با بیان اینکه برای انجام این دیدار موانعی وجود دارد و اقدامی بسیار پیچیده است، پیشنهاد دولت آمریکا را رد کرد.

همزمان روزنامه نیویورک تایمز خبر داد، به نظر می رسد حسن روحانی در ضیافت ناهار دبیرکل سازمان ملل، جایی که می توانست با "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا دست داده و احوال پرسی کند، شرکت نکرده است.

در روزهای اخیر دلالان و لابی های رژیم در خارج و داخل کشور طی نامه هایی خطاب به اوباما از دولت آمریکا خواسته بودند که رویکرد خود را در قبال جمهوری اسلامی تغییر دهد و تحریمها علیه رژیم تهران را لغو کند.

رد پیشنهاد کاخ سفید برای دیدار با روحانی یکبار دیگر نشان داد که مانع اصلی برای برقراری رابطه میان تهران و واشنگتن، خود حکومت اسلامی است که ذاتا نمی تواند وارد چنین مناسباتی شود.
برگرفته از: ایران گلوبال