به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۹۸

محمدرضا شجریان در بیمارستان بستری شد

فرارو- استاد محمدرضا شجریان که سال‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، از شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت نظارت تیم پزشکی قرار دارد.

درباره خبر بستری شدن استاد محمدرضا شجریان در بیمارستان، مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: 
«استاد شجریان برای تعبیه راه عروقی جهت دارورسانی راحت به بیمارستان مراجعه کرده و امروز یا فردا مرخص می‌شود.»

حسین کرمانپور در گفت وگو با ایرنا درباره مراجعه استاد محمد رضا شجریان به بیمارستان جم افزود: 
«امروز رییس سازمان نظام پزشکی در این زمینه با رییس بیمارستان جم تهران صحبت کرد و در جریان کم و کیف روند درمان استاد شجریان قرار گرفت.»
وی بیان کرد: حال عمومی استاد شجریان مساعد است و بزودی مرخص می‌شود.

آخرین خبرها از وضعیت پزشکی استاد محمدرضا شجریان
اعلام خبر نامساعد بودن حال محمدرضا شجریان در برخی رسانه‌های امروز و همچنین درگیری چندین ساله استاد آواز ایرانی با بیماری، خبرنگار ایسنا را بر آن داشت تا پیگیر وضعیت سلامت و پزشکی او باشد.

محمدرضا شجریان در حالی در بیمارستان بستری شده است که برخی مرتبطان، همانند شاهرخ تویسرکانی ـ نویسنده و روزنامه‌نگار ـ در گفت‌وگویی با ایسنا، وضعیت وی را در فرآیند پزشکی گذشته توصیف کرده و یادآوری کرده‌اند که وی هر چند وقت، دست‌کم برای چک‌آپ‌های تجویز شده، به بیمارستان مراجعه داشته است.

از طرفی سایت خانه موسیقی دقیقه‌هایی قبل با انتشار مطلبی کوتاه درباره وضعیت سلامت محمدرضا شجریان، از بستری شدنش در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داده است.

در خبر یادشده این‌گونه اعلام شده است که «محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران، از شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت نظارت تیم پزشکی قرار دارد.»

پیگیری‌ها برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، حاکی از آن است که محمدرضا شجریان هم‌اینک در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است اما خانواده او به ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه تمایلی ندارند و خواهان رعایت و احترام به حریم خصوصی خانواده خود هستند.

پیگیری تلفنی رییس کل نظام پزشکی از روند درمان " محمدرضا شجریان"
رییس کل سازمان نظام پزشکی در تماس تلفنی با رییس بیمارستانی که استاد شجریان در آن بستری است، در جریان کم و کیف روند درمانی استاد محمدرضا شجریان قرار گرفت.

محمدرضا ظفرقندی در این تماس تلفنی، آمادگی جامعه پزشکی برای کمک به همکاران خود در این بیمارستان را در هر زمینه اعلام کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، رییس بیمارستان نیز با ارزیابی مثبت از حال عمومی استاد آواز ایران، گفت: بستری استاد صرفاً برای تعبیه راه عروقی جهت دارورسانی راحت‌تر و موثرتر بوده و ظرف امروز یا فردا مرخص خواهد شد.