به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، دی ۲۶، ۱۳۹۸

عذرخواهی مجری صداوسیما از گفتن

"هر که مثل ما فکر نمی‌کند از ایران برود"
زینب ابوطالبی
مجری شبکه افق صداوسیما در باره اظهاراتش که اگر کسی مانند او فکر نمی‌کند "جمع کند از ایران برود" با انتشار ویدئویی عذرخواهی کرد. این گفته او واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

زینب ابوطالبی هفته گذشته در برنامه‌ای در شبکه افق به مناسبت کشته شدن قاسم سلیمانی‌، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه با تأکید بر این که ایرانی‌ها به "یک زندگی حماسی و جهادی نیاز دارند" 
گفت: «اگر کسی مثل ما فکر نمی‌کند جمع کند از ایران برود.»

ابوطالبی در اظهارات تازه‌اش گفت: 
«بابت تشنج و عدم امنیت روانی که برای همه هموطنانم به شکل ناخواسته بر اثر یک سوء تفاهم از برخی جملات من اتفاق افتاده به نظر می‌رسد که جا دارد که عذرخواهی کنم.»

ابوطالبی با اشاره به این که برخی با شنیدن حرف‌های او احساس ناامنی کرده‌اند گفت: «من کی هستم، مگر من اصلا می‌توانم اینجا تصمیم بگیرم، یکی مثل من فکر کند. ما همه مردم یک سرزمین هستیم؛ از هر فکر و عقیده‌ای که باشیم و سرنوشت این کشور را همه با هم داریم رقم می‌زنیم.»