به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، بهمن ۱۹، ۱۴۰۰

اعتراض محمد علی زم پدر زنده ياد روح الله زم به نحوه بکارگیری واژه ی پرستو در خصوص کشاندن فرزندش به عراق و ربایش او

 افشای دروغ وفا نیکفر و شیرین نجفی ( ماموران اطلاعات سپاه)

سردبیر بخش خبر شبکه اینترنتی اینترنشنال

‏با سلام

‏در تاریخ..... ساعت.... در بخش «زیر ذره‌بینِ» آن شبکه، گزارشی با عنوان پرستوبازی در ادبیات سیاسی، پخش گردید که عامل کشاندن «روح‌الله زم» به عراق به پادرمیانی یک پرستوی جنسی نسبت داده شده است.

‏تا جایی که از تحقیقات، دریافت گزارش شاهدان و همسر محترم «روح‌الله» که تا آخرین روز و ساعات حرکت به بغداد در پاریس در کنار او بوده‌ است، به‌دست آمده، واکنش عصبی «روح‌الله» بعد از اعلان جعلی‌بودن دعوتنامه خانوادگی دریافتی از آقای وفا نیکفر(به‌خاطر فقدان کد رفرنس در دفتر انگشت‌نگاری سفارت) برای سفر به استرالیا بوده که در پی آن با اصرار خانم شیرین نجفی برای سفر به عراق، مواجه می‌شود.

‏شیرین نجفی بر اساس مأموریت خود و با سوء استفادۀ ماهرانه از اعتقادات روح‌الله نسبت به مرجعیت عراق، موجب فریب و کشاندن او به عراق برای دیدار و مصاحبه و دریافت امکانات برای راه‌اندازی شبکه تلویزیونی آمدنیوز می‌شود.

‏شیرین، همکار مورد اعتماد و دوست خانوادگیِ چندساله روح‌الله بوده که به گواهی همکاران و همسر روح‌الله به‌خاطر فقر مالی، از دیرباز به‌رغم دست‌تنگی‌ها، مورد حمایت روح‌الله بوده و همواره او را «دادا»(داداش) می‌خوانده، و آنگونه که در برنامه پخش‌شده آن شبکه ادعا شده است که شیرین هرگز ایفاگر نقش «تله جنسی» برای روح‌الله نبوده بلکه او با تردستی‌ها و بیان خواب‌نماشدن‌های زنانه، ضمن فامیل نمایاندن(مطلقه‌بودن) خود با یکی از مقامات عالی کشور، با زیرکی‌های سیاسی، کارایی رسانه‌ای و ارتباط فعال خبرگیری از منابع داخلی، توانسته بود خود را در کام حرفۀ خبرنگاری روح‌الله، خوش نشان دهد و با اثبات مدیریت هوشمند!! خود برای جبران ناراحتی روحی ناشی از عدم اقدام نیکفر، کلیه مقدمات و وسایط سفر دو- سه روزه روح‌الله به عراق را در کمتر از یکی-دو ساعت! فراهم می‌نماید و رفت‌و‌آمد او در پناه نیروهای محافظ مخصوص! را، ایمن نشان می‌دهد، شیرین در آخرین حلقه مأموریت خود و در ساعات اولیه ورود روح‌الله به بغداد، و در شرایط تلاطم روحی ناشی از بی‌خبری همسرش، طی تماسی با گفتن دروغ‌های زیاد مبنی بر اینکه روح الله الان در فلان هتل بغداد مشغول خوشگذرانی با ...است،موجب تشنج عصبی و بدگویی و تحریک او برای اعلان طلاق گرفتن از روح الله را فراهم سازد تا بتواند از صدای ضبط شده برای تهدید های بعدی همسرش و اعمال شکنجه های روحی روح الله استفاده شود(روح الله در اولین ملاقات هول و ولع زیادی از خود نشان میداد تا بتواند خبری از همسر و خانواده اش از ما بشنود،او می‌گفت در این ده ماه در اینجا خیلی حرفایی بد و متناقض و نگران کننده راجع به بچه ها شنیده ام،الان بچه ها کجایند،مهسا و دو دخترها با هم هستند و...)

‏به استحضار میرساند از آنجا که رسانه ها ، حافظهٔ تاریخ زمانهٔ خود و مرجع قضاوت ساز آیندگان هستند،انتطار دارد به هر نحو که صلاح میدانید،لکه سیاه فریفته شدن روح الله توسط یک فریبکار جنسی را از پروندهٔ قتل مظلومانه وی زدوده و هر نحوی که صلاح میداند گزارش پخش شده فوق الاشعاره را تصحیح و از حافظه آرشیوی آن رسانه پاکسازی و از نتیجه اقدام خود،خانواده و دوستداران روح الله را مطلع فرمایید.