به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، مهر ۰۵، ۱۳۸۹

بهداد سلیمی پس از قهرمانی جهان:

نتیجه هفت ماه تلاشم را گرفتم

بهداد سلیمی قهرمان دسته فوق سنگین مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان پس از کسب عنوان قوی ترین مرد جهان گفت این قهرمانی نتیجه هفت ماه تلاش بی وقفه او بوده است.
به گزارش خبرنگار مهر، سلیمی که روز یکشنبه با رکورد مجموع 453 کیلوگرم پس از چهار سال دوباره ایران را صاحب عنوان قوی ترین مرد جهان کرد، در این باره گفت: خوشحالم از اینکه نتیجه هفت ماه تلاش بی وقفه ام را با کسب عنوان قهرمانی جهان، به بهترین شکل ممکن گرفتم. من برای این قهرمانی از اسفند ماه سال گذشته به صورت مستمر در اردو بوده و تمام هدفم این بود که در آنتالیا قهرمان جهان شوم.
قوی ترین مرد سال 2010 جهان افزود: در مجموع فکر می کنم آن چیزی که در جریان مسابقات دسته 105+ دیدید، تمام توانایی من نبود. نتیجه ایده آل من در آنتالیا کسب 3 مدال طلا بود اما به هر حال خوشحالم که در حضور تمام مدعیان این وزن، بهترین مدال طلا، که همان مدال طلای مجموع دو حرکت است، به من رسید.