به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، مهر ۰۲، ۱۳۸۹

قتلهای زنجیره ای جدید

دکتر عبالرضا سود بخش                     دکتر غلامرضا سرابی
دو پزشک در تهران مورد سوء قصد قرار گرفته و کشته شدند
دكترعبدالرضا سودبخش دانشيار بخش عفوني بيمارستان امام خميني هنگامي كه از مطب خود خارج مي‌شد مورد سوءقصد فردي ناشناس قرار گرفت و به ضرب گلوله كشته شد. دكترعبدالرضا سودبخش در سال 1328 در شهرستان بندرانزلي از توابع استان گيلان متولد شد.
وي در سال 1369 نيز موفق به اخذ تخصص در رشته عفوني از دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران شده و از آن پس به عنوان عضو هيأت علمي و استاديار گروه عفوني در بخش عفوني بيمارستان امام خميني (ره) مشغول به كار شده بود وي سپس موفق يه اخذ درجه دانشياري نيز شده بود.
همچنین دکتر غلامرضا سرابی، متخصص قلب، که شامگاه چهارشنبه در مقابل مطبش در تهران به او سوء قصد شده بود، بعد از ظهر امروز در بیمارستان درگذشت. به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر سرابی از شامگاه چهارشنبه در بخش « آی.سی.یو» بیمارستان امام حسین بستری بود. وی چهارشنبه شب در مقابل مطبش در نارمک از سوی افراد موتور سوار هدف تیراندازی قرار گرفته و به شدت زخمی شده بود.
سوء قصد به دکتر سرابی کمتر از ۲۴ ساعت از سوء قصد چند موتورسوار به جان دکتر عبدالرضا سودبخش صورت گرفت
تاکنون انگيزه و هويت عاملان اين حادثه مشخص نشده است ولی رئيس سازمان نظام پزشکی اعلام کرده است گلوله شليک شده از طرف مهاجمان به پهلوی چپ دکتر سرابی اصابت کرده و باعث آسيب شديد به احشاء داخلی شکم وی شده است.
گفتني است ۲۲ دي ماه سال گذشته نيز، مسعود علي‌محمدي، استاد دانشگاه تهران در مقابل منزلش ترور شد.
وي كه پس از كشته شدن به سرعت از سوي حاكميت عنوان “استاد هسته‌اي” گرفت،
تاكنون مقصرين اين واقعه شناسايي نشده‌اند و از كسي به عنوان عامل يا آمر اين ترور نام برده نشده است.
همچنين دكتر معتمدي وزيرارتباطات و فن آوري اطلاعات كابينه خاتمي و عضو هيأت علمي دانشگاه اميركبير سيزدهم ارديبهشت ماه در دفتر خود در دانشگاه، از سوي فردي با چاقو مضروب شد. قضائی و انتظامی هيچ چيز مشخص نيست.»
صبح روز ۲۲ دی‌ماه سال گذشته نيز مسعود علی‌محمدی، استاد فيزيک دانشگاه تهران که برخی خبرگزاری‌های ايران از او به‌عنوان «دانشمند ارشد هسته‌ای» نام بردند در اثر انفجار بمبی در حوالی خانه‌اش در قيطريه تهران کشته شد.