به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۰

تداوم بی خبری از سرنوشت علی رضا رجایی


با گذشت پنج روز از بازداشت علیرضا رجایی، فعال سیاسی همچنان هیچ اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ملی مذهبی‌ها، از روز دوشنبه ساعت ۸ صبح که علیرضا رجایی از فعالان ملی مذهبی هنگام خارج شدن از منزل توسط مامورین وزارت ا طلاعات دستگیر شده است؛ تاکنون او هیچ تماسی با خانواده نداشته و از محل نگهداری و وضعیت وی اطلاعی در دست نیست.
این گزارش می‌افزاید: رجایی درهنگام دستگیری توسط ۷- ۸ مامور به داخل خانه برده شده و چندین ساعت خانه مورد تفتیش قرار می‌گیرد، سپس از انجا به محل کار ش -انتشارات گام نو- برده شده و محل کار نیز

ساعت‌ها تفتیش می‌شود، در هنگام تفتیش محل کار از همسایه‌ها سئوال می‌شده که چه کسانی به اینجا رفت و امد می‌کرده‌اند و آیا (مهندس) سحابی هم اینجا می‌آمده؛ در این تفتیش کلیه دفترچه تلفن‌ها، کامپیو‌تر، دفتر‌های مالی و... توسط مامورین وزارت اطلاعات ضبط شده است.
روز سه شنبه نیز مامورین به منزل پدری ایشان مراجعه کرده و ۵ -۶ ساعت انجا را مورد تفتیش قرار داده و حتی کمد‌ها و درهایی که کلید نداشته و مدت‌ها قفل بوده را توسط کلیدساز خودشان باز کرده و با دقت شدیدی موردبازرسی قرار می‌دهند.
لازم به توضیح است علیرضا رجایی از فعالان سیاسی ملی-مذهبی ایران و مدیر انتشارات گام نو می‌باشد؛ او مدیر گروه سیاسی هیات تحریریه روزنامه‌های جامعه، توس و نشاط بوده و در انتخابات مجلس ششم۱۳۷۸ کاندیدای ائتلاف نیروهای ملی-مذهبی در تهران، که بر اساس نتایج انتخابات در ردهٔ بیست‌وهشتم قرار گرفته و به مجلس راه یافت، اما پس از بازشماری آراء توسط شورای نگهبان وی از فهرست نامزدهای منتخب خارج شده و جای خود را به غلامعلی حداد عادل داد.
پس از انتخابات بحث برانگیز ریاست جمهوری سال ۸۸ این دومین بازداشت وی است.