به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، مهر ۰۴، ۱۳۹۴

دفتر کار رضا خندان، همسر نسرین ستوده، به دست پلیس امنیت مهروموم شد

  ۳ روز پیش هم پلیس امنیت به ساختمان هجوم برده، تمامی افراد حاضر در ساختمان از جمله ارباب رجوع را به همراه کامپیوترهای موجود در ساختمان با خود برده بود.


روز،۳۱ شهریور ۱۳۹۴، دفتر کار رضا خندان، همسر نسرین ستوده، در تهران به دست نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی مهروموم شد.

رضا خندان گزارش می دهد که در روز سه شنبه۳۱ شهریور، دفتر کار او و دیگر دفترهای ساختمان مربوط به  دستور دادستانی انقلاب و به دست پلیس امنیت تهران پلمب شده است.

گزارش رضا خندان از مهروموم شدن ساختمان محل کار وی:
دفتر کار من و همه ی افرادی که در ساختمان ما بودند امروز با حکم دادستانی پلمپ شد.

پلمپ در ساعتی اتفاق افتاد که من در دفترکارم نبودم. من و نسرین جهت پیگیری مزاحمت و تهدیدهای تلفنی که ۳ ماه بود درگیر آن بودیم به دادسرای قدس و کلانتری رفته بودیم.

علاوه بر دفتر کار من, دفتر کار تمامی افرادی که در ساختمان بودند نیز بدون دلیل پلمپ شده است. دفتر شرکت تولید فیلم که پروانه ی رسمی کار داشته و متولی ساختمان است, پلمپ شده است.



۳ روز پیش افرادی از سوی پلیس امنیت به ساختمان هجوم برده, تمامی افراد حاضر در ساختمان از جمله ارباب رجوع ها را به همراه کامپیوترهای موجود در ساختمان با خود برده بودند.




۱۰  نفر پرسنل و ارباب رجوع را تا پاسی از شب بدون کوچکترین توضیح و تفهیم اتهامی در پلیس امنیت و مراکز دیگر نگهداری می کنند.




پلیس امنیت به یکی از دوستان گفته است که ما خودمان نیز از این شیوه و برخورد که به ما ابلاغ شده است گیج شده ایم. 
تا این لحظه به هیچکدام از شاغلین ساختمان احضاریه ای داده نشده است. و دلیل و مدرکی که منجر به پلمپ شده باشد نیز ارائه نشده است.

یاد جمله ی معروف بازجوی اطلاعات می افتم که به نسرین گفته بود: " تو و همسرت را از حَیِّز انتفاع ساقط می کنیم."