به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، دی ۳۰، ۱۳۹۶

فرماندۀ بسیج چهار پیشنهاد برای حل مشکلات اقتصادی ایران به مجلس ارایه کرد

سردار پاسدارا غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج

فرماندۀ بسیج، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور، در نامه ای راهکارهای خود را برای حل مشکلات اقتصادی کشور به مجلس شورای اسلامی ایران ارایه کرده و از نمایندگان خواسته است که در بررسی لایحۀ بودجۀ سال ٩٧ پیشنهادات او را مد نظر قرار بدهند.
فرماندۀ بسیج گفته است : بخشی از یارانه هایی که قرار است وسیعاً قطع شود به بیکاران پرداخت شود. فرماندۀ بسیج همچنین خواستار تجدیدنظر در آن بخش از منابع درآمدی دولت شده که مستقیماً زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و آنان را در تنگنا قرار می دهد.
سردار غیب پرور خواستار اختصاص منابع ویژه به مناطقی از کشور شده که در آنها نرخ بیکاری بالاتر از هر جا است. او همچنین خواستار پشتیبانی از بنگاه های زودبازده شده و گفته است که در کشور پول و منابع انسانی به وفور وجود دارد و با مدیریت صحیح می توان بر مشکلات غلبه کرد.
فرماندۀ بسیج در پیشنهادهایش هیچ سخنی دربارۀ بودجۀ نظامی کشور نگفته که عمدتاً به سپاه پاسداران اختصاص می یابد و برغم بحران اقتصادی کشور، در بودجۀ سال آینده به ۱۱ میلیارد دلار بالغ شده است. فرماندۀ بسیج حتا به صدها میلیون دلاری که به نهادهای روحانیت در همین بودجه اختصاص یافته اشاره ای نکرده است.
رادیو فرانسه