به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، دی ۱۶، ۱۳۹۶

پیام گیسو شاکری به تظاهرکنندگان در خیابان های کشور

 گیسو شاکری
با درود به جانباختگان قیام دی ماه و ابراز حمایت و پشتیبانی از قیام به حق تان در جای جای میهن اشغال شده .
این خشم فرو خورده  نتیجه ی  چهار دهه خشونت و اختناق ، سرکوب، قتل عام، نسل کشی ،زندان،  بیکاری ، فقر ، فحشا، اعتیاد، تورم، کارتون خوابی ، بهره کشی از کودکان ، بهره کشی از کارگران و زحمتکشان، زن ستیزی ، آگاهی ستیزی و آزادی ستیزی است.
در کنار این همه مصیبت و انسان ستیزی هزینه های خارج از تصور برای صنایع هسته ای و موشکی  و تسلیحاتی ، فروش منابع کشور از آب و خاک و معادن و نفت ، اختلاس های نجومی  و بی آیند ه گی میلیونها جوان  در داخل ایران را باید  اضافه  کرد.
هزینه هایی که از جیب و سفره ی نان ملت ایران ربوده شده است .
هزینه های نجومی که  از جیب ملت ایران ربوده میشود تا در اختیار  حزب الله لبنان و ده ها نیروی تروریستی دیگر در عراق و یمن و سوریه  قرار گیرد  و به این وسیله  بنیادگرایی و تروریسم اسلامی به همه جا صادر شود و آرامش و نا امنی را در منطقه دامن بزند.

آری ! این خشم فرو خورده سرباز کرده است . 
این قیام یک حرکت اعتراضی ساده و یک احساسات آنی  یا جناح بندی شده نیست . این قیام عکس العمل و نتیجه آن اعمال است. اعتراضات و خیزش های دهه ی 60، 70و 80 را به وحشیانه ترین شکل آن سرکوب کردید . اما این بار دیگر به آخر خط رسیده اید  فرو دستان به پا خواسته اند و تا سرنگونی شما پیش می روند .

 این ستم دیدگان چیزی برای از دست دادن ندارند جز زنجیرهای اختناق و فقر و ستم و بیکاری بر دست ها وپاها و زندگی شان.
 این درد مشترک سبب اتحاد در میان مردم  سراسر ایران شده است  تا  صدای حق طلبیشان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب  از هر شهر کوچکی بلند شود . این موج ها طوفان شده اند.  طوفانی که دیگر شما قادر به سرکوب آن نیستید.
این را من نمی گویم  شعارهای مردم فرودست و ستم دیده ، دانشجویان و زنان  می گویند.هر چند که این شعارها خواست و شعار من هم هست . شعارهایی که انگشت بر رگ حیاتی ترین و عامل اصلی این بدبختی ها می گذارد.انگشت این ملت بپا خواسته حکومت و راس آن  را نشانه گرفته است .

جمهوری اسلامی نمی خوایم نمی خوایم
مرگ بر دیکتاتور
مرگ بر خامنه ای
خامنه ای حیا کن، مملکتو رها کن
قیام کنندگان می دادند چه می خواهند و شعار می دهند:
 آزادی ، نان، مسکن
زندانی سیاسی آزاد باید گردد  
استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی. 
وهمچنان بی هراس و مقاوم ایستاده اند و شعار می دهند
 شعار هر ایرانی یا مرگ یا آزادی .

 *******

با شما هستیم و فریاد رسای شما را به گوش مردم و دولت ها و محافل جهانی  می رسانیم و مصرا خواستار آن هستیم که آنها از پشتیبانی این حکومت خشونت گرا ،جنایتکار و فاشیست مذهبی دست بردارند و از قیام مردم بپا خواسته ی خواهان آزادی  دفاع کنند .
ما می دانیم جریانات مدافع رژیم  که همچنان خواهان استمرار این حکومت هستند کوشش بر این دارند خشونت و آدمکشی عوامل رژیم را به مردم بپا خواسته نسبت دهند.
رژیم تا دندان مسلح  با اوباش و اراذل با قمه و چاقو و زنجیر و مزدوران دولتی، امنیتی بسیج و سپاه با اسلحه مردم بیگناه و بی سلاح را نشانه گرفته است . نتیجه این خشونت از حد گذشته تا کنون دهها کشته و هزاران زخمی و بازداشتی است .
این جریانات را محکوم میکنم و با صدای بلند می گویم 
برگذاری هر نوع  تظاهرات و اعتراض  حق مسلم ما است و طبیعی است که دفاع از خود نیز حق هر انسانی است.

سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران
پیروز باد مبارزات حق طلبانه مردم ایران
زنده باد  آزادی و برابری
گیسو شاکری

4 ژانویه 2018 استکهلم 


 گیسو شاکری دایه دایه 
https://www.youtube.com/watch?v=2ytMxwus42E&t=63s


پیام تصویری به مردم و روشنفکرنمایان 
https://www.youtube.com/watch?v=NT_EgnfOXX4&t=33s