به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۹۰

پرتاب کفش به سوی احمدی‌نژاد در ساری
  به‌هنگام برگزاری دومين سالگرد درگذشت علی کردان، وزير کشور سابق، گروهی در ميان سخنان محمود احمدی‌نژاد شعارهايی دادند و به سوی وی کفش پرتاب کردند.
به گزارش منابع خبری ايران، محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور ايران، امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه همچون سال گذشته در مراسم سالگرد درگذشت علی کردان، وزير سابق کشور در ساری شرکت کرد.
تارنمای خبرآنلاين ضمن انتشار خبر اغتشاش در سخنرانی احمدی‌نژاد نوشت افرادی که تقاضاهايی را در زمان سخنرانی رئيس جمهور مطرح می‌کردند و اعتراض‌هايی داشتند عمدتأ تعدادی از کارگران اخراجی يکی از کارخانجات نساجی بودند که بيش از يک سال است حقوقی دريافت نکرده‌اند.
برخی از تارنماها نوشته‌اند يکی از افراد حاضر در اين همايش که توانسته بود خود را به صندلی‌های جلو برساند، ناگهان برخاست و کفش‌های خود را به طرف احمدی‌نژاد پرتاب و شروع به انتقاد از وضعيت بيکاری و مشکلات مالی کرد.
تارنمای قاصد نوشت کفش پرتاب‌شده با واکنش احمدی‌نژاد، به وی برخورد نکرد و با عبور از کنار وی به بنر پشت سر او اصابت کرد.
بنا بر اين گزارش در ادامه حاضران در اين مراسم، به سر دادن شعارهايی به پشتيبانی از احمدی‌نژاد اين مرد را به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
برخی تارنماها نوشته‌اند فردی که به‌سوی احمدی‌نژاد کفش پرتاب کرده کارگر اخراجی يکی از کارخانجات نساجی است که بيش از يک سال است حقوقی دريافت نکرده بود. در گزارش‌های ديگر آمده است که فرد مزبور مدتی نيز به‌خاطر حمله به محمد خاتمی، رئيس جمهور پيشين ايران با تخم مرغ يا گوجه، در بازداشت به‌سر می‌برد.