به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۹۰

گر مسلمانی از این است که حافظ دارد
وای اگر از پس امروز بود فردائی
(حافظ)

جلیل حق دوست
آقای سید علی خامنه ای و آقای محمود احمدی نژاد

آیا شما مفسد فی الارض نیستید

 و هم پالگی های شما هم.!

بخش نخست

در نهایت شگفتی پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری ایران، مردم مسلمان کشور و جهان اسلام و دنیای بشریت، شاهد وقوع صحنه هائی بودند که در کشوری که حاکمیت آن عنوان پر افتخار جمهوری اسلامی را بر خود نهاده است و مذهب رسمی آن اسلام و شیعه اثنی عشری می باشد و رهبرمملکت و رئیس قوه قضائیه و نیمی از اعضای شورای نگهبانش عنوان آیت الهی را یدک می کشند، نیروی انتظامی و بسیج و پاسدار، توده های زن و مرد و پیر و جوان معترض کشور را چنان مورد حمله و ضرب و شتم و شکنجه و کشتار قرار دادند که گوئی ریاست جمهوری محمود احمدی نزاد یکی از واجبات عینی است که حاکمیت بایستی با بسیج تمامی امکانات خود و بهر قیمتی که باشد آنرا تحقق بخشد و عملی سازد.

آیاتی که در (حاشیه) آورده ام، نص صریح قرآن است و برو برگرد و تفسیر و تعبیر هم بر نمی دارد.

اقای سید علی خامنه ای إ
به دستور و با رضایت شما مردم مسلمان این مملکت را زدند و کشتند و زندانی کردند و شکنجه نمودند و محاکمه می کنند که همه اینها خلاف شرع مقدس اسلام و هتک حرمت مسلمانان و مصداق مسلم مفسد فی الارض بودن است.

آ سید علی آقاإ
که نه سواد دینی کافی دارید و نه فقیهی و نه مجتهدی و عملیات شما در این بیست سال ولایت فقیهی نشان داد که چگونه یک روضه خوان بیست تومانی مشهدی وقتی مقام آیت الهی راکه بهیچوجه شایستگی آنرا ندارد غصب کرد، چه بلائی بر سر دین و مسلمانان می آورد و چه افتضاحی دامنگیر روحانیت شیعه می کند

آسید علی آقا إ
شما و سید محمود شاهرودی و محمد یزدی و صادق لاریجانی و مصباح یزدی و جنتی و سعید مرتضوی، قطعاً از مصادیق مفسد فی الارض می باشید و نه فقط دارای شرط عدالت نیستید بلکه مهد ور الدم هم می باشید .
مگر معصوم نگفت: «مَنْ أَصْبَحَ ولَمْ يَهْتمَّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمينَ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ».ترجمه : کسیکه برخیزد و صبح کند و سعی در بهبود کار مسلمانان نکند مسلمان نیست .؟
مگر معصوم نگفت: «كُلُّكُمْ راعٍ، وَ كُلُّكُمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِيَّتِهِ ترجمه: همه شما شبانید و هر شبانی مسئولیت حفظ گله خود را دارد.
این دو حدیت از احادیث موثق است . این مردم که علیه نظام نیستند. اعتراض و مورد آن فقط و فقط محدود بود به شیوه حفظ و قرائت و نحوه اعلام نتیجه آرا، و اینکه می گفتند برای حصول اعتماد آرا ء شان زیر نطر افراد مورد اعتمادشان از نو قرائت و کنترل شود، اینکه خلاف شرع نبود؟ شک کردن که گناه نیست. کجای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به ولی فقیه اجازه داده است که بدون اعلام رسمی مقامات دست اندر کار انتخابات و بدون اعلام رسمی نتایج انتخابات از سوی شورای نگهبان، اعلام کند که فلانی رئیس جمهور است؟
 آسید علی إ
شما، هم اسلامیت نظام را از بین بردید و هم جمهوریت آنرا. و بدانید که این مردم هرگز از پای نخواهند نشست و از این پس نه شما مشروعیت قانونی دارید و نه رئیس جمهور منصوب شما. و مطمئن باشید که آقا مجتبای شما هم هرگز به مقام ولایت فقیه انتخاب نخواهد شد و دیر یا زود شما و عقبه ی شما طومار خواهد شد. افسوس که مراجع بزرگ تقلید بجز چند نفری مهر سکوت بر لب زده اند و گوئی راضی به این همه ظلم و شکنجه و کشتار و خونریزی هستند.

در زیارت عاشورا از جمله می خوانیم: «لَعَنَ اللهُ اُمَّةً قَتَلَتْكَ ، وَلَعَنَ اللهُ أُمَّةً ظَلَمَتْكَ ، وَلَعَنَ اللهُ أمَّةً سَمِعَتْ بِذلِكَ فَرَضیَت بِهِ»
ترجمه: لعنت خدا بر آنها که تو را کشتند و به تو ظلم و ستم کردند و لعنت خدا بر آنها که این فاجعه را شنیدند و با سکوت خود به آن رضایت دادند.
و شما ای مراجع بزرگ تقلید، که از ریز و درشتتان که اکنون در مسند و مقام شیخ انصاری و میرزای شیرازی نشسته اید، و شما ها که یکی سیگار را در انحصار دارد و یکی گوشت را و یکی جوراب استارلایت را و دیگری مخمل کاشان را و همینطور، در حقیقت آبستن پولهای مفت و باد آورده در اختیار دولت که در حقیقت بیت المال این ملت مظلوم است می باشید و خاطره حکومت یزید و شریحِ قاضی را زنده کرده اید به راستی که آبروی اسلام و شیعه را بردید.
داغ ننگی که بر پیشانی شما حک شده است در تاریخ ایران و اسلام و شیعه تا ابدیت ثبت خواهد ماند.
وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ... (سوره 26 شعرا آیه 227 ) ترجمه: و آنها که ستم کردند به زودی می‌دانند که بازگشتشان به کجاست!

ادامه دارد

یک مسلمان عالم به اسلام و قرآن
جلیل حق دوست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَيْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِي الأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ «قران سوره پنچم مائده آیه 32»
ترجمه: کسیکه بکشد کسی را، جز بر اساس قصاص و یا بخاطر مفسد فی الاذض بودن، مانند آنست که تمام بشریت را کشته است و کسیکه زندگی بخشد بکسی مانند آنست که همه بشریت را زنده کرده است. قران سوره پنچم مائده آیه.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِذَا ضَرَبْتُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ فَتَبَيَّنُواْ وَلاَ تَقُولُواْلِمَنْ أَلْقَى إِلَيْكُمُ السَّلاَمَ لَسْتَ: «سورة النساء - سورة 4 -آيه 94»   
ترجمه: ای کسانیکه ایمان آورده اید چون در راه خدا سفر کنید پس روشن کنید که برای چه میروید؟ و نگوئید به کسیکه به شما سلام میگوید ( که نشانی ار مسلمانی است ) که مسلم نیستی. تا به اخر

وَمَنْ يقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَيهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا (النساء/۹۳)
و هر کس، فرد باايماني را از روي عمد به قتل برساند، مجازات او دوزخ است؛ در حالي که جاودانه در آن مي‌ماند؛ و خداوند بر او غضب مي‌کند؛ و او را از رحمتش دور مي‌سازد؛ و عذاب عظيمي براي او آماده ساخته است.
« یا اَیُّهَا الذَّینَ آمَنوُا اجْتَنِبُوا کَثِیْراً مَّنَ الظَّنِّ إنَّ بَعْضَ الظَّنَّ إثْمٌ وَلاتَجَسَّسُوا وَلایَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضَاً (سوره حجرات آیه 12.)
ای کسانیکه ایمان آورده اید بسیار دوری جوئید از گمانه زدن که بسیاری از گمانه زنی ها گناه است و جستجو نکنید و غیبت نکند شماری ار شما شمار دیگری را ( منظور از گمانه زدن تهمت زدن و اندیشه نادرست کردن در مورد دیگران است . و از جستجو تفحص در معتقدات و زندگی مردم است).

در اینجا لازم است که شان نزول آیه دومی که اینجا آورده شده است بیان شود.
در جلد پنچم تفسیر المیزان تالیف علامه سید محمد حسین طباطبائی در صفحات 71 و 72 در ذیل تفسیر این آیه چنین آمده است:
"پس از جنگ خیبر رسول خدا اسامه بن زید را با گروهی از مسلمانان به یکی از دهات بهودی نشین اطراف فرستاد.
مردی یهودی با خانواده اش در کناری ایستاده بود و هنگام عبور مسلمانا ن ازآن ده آن مرد یهودی شهادتین را گفت:
«اشهد ان لااله الا الله واشهد ان محمد رسول الله» با اینحال اسامه با نیزه اش آن مرد یهودی را کشت که این امر مورد اعتراض و غضب پیامبر قرار گرفت و آیه بالا نازل شد