به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، آذر ۰۴، ۱۳۹۲

فراخوان حامیان احمدی نژاد برای حضور در "دادگاه تاریخی دکتر"


رجعت احمدی نژاد؟ 

تحرکات سیاسی احمدی نژاد در ماه اخیر مجددا افزایش یافته است، برپایی جشن تولد، تاسیس هیات مذهبی منتظران بهار و ...از جمله این تحرکات است.

حامیان محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق در فراخوانی که در صفحات اینترنتی و شبکه های اجتماعی داده اند قصد دارند سه شنبه 5 آذر ساعت 10 صبح در حمایت از احمدی نژاد در مقابل ساختمان دادگاه حاضر شوند.

حامیان احمدی نژاد که از این دادگاه با عنوان "دادگاه تاریخی دکتر" یاد می کنند از همفکران خود خواسته اند که در این تجمع شرکت کنند.

تحلیل حامیان احمدی نژاد مبتنی بر ناکامی زودهنگام دولت روحانی از یکسو  و  از سوی دیگر، عدم توانایی اصولگرایان در جذب مردم است که بر این اساس، معتقد هستند محمود احمدی نژاد به صحنه سیاست "رجعت" خواهد کرد که این تلاشهای فوق الذکر را می توان قرائنی از این رویکرد دانست.
پارسینه


رئيس دولت دهم در دادگاه حاضر نخواهد شد
سایت «دولت ما» گزارش کرد محمود احمدی‌نژاد به منظور جلوگیری از بروز «حوادث ناگوار» و «ناخواسته» وکیل خود را برای پاسخگویی به دادگاه خواهد فرستاد.
احمدی‌نژاد پنجم آذر ماه با شکایت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران دادگاهی خواهد شد.
سایت «دولت» جمعه (اول آذر) به نقل از برخی منابع آگاه نوشته که «به احتمال بسیار زیاد احمدی‌نژاد در دادگاه حاضر نشده و وکیل ایشان پیگیری قضایی را انجام خواهد داد.»
این سایت افزوده «با عدم حضور احمدی‌نژاد در دادگاه، التهاب اجتماعی نیز فروکش کرده و از بروز حوادث ناگوار و ناخواسته در زمان و مکان دادگاه پیشگیری» خواهد شد.
این خبر در شرایطی منتشر شده که در روز‌های اخیر حامیان رئیس دولت دهم در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند قصد دارند روز سه‌شنبه٬ پنجم آذر مقابل دادگاه حاضر شوند.
حامیان احمدی‌نژاد که از این دادگاه با عنوان «دادگاه تاریخی دکتر» یاد می‌کنند از همفکران خود خواسته‌اند در این تجمع شرکت کنند.