به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۹۳

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال: با تمام وجودم از سنگر تیم ملی دفاع می‌کنم.

علیرضا حقیقی: نه ترس دارم و نه استرس 
علیرضا حقیقی دربازی با تیم ملی نیجریه
علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخابش به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی در جام جهانی برزیل اظهار داشت: همانطور که قبلاً قول داده بودم با تمام وجودم تمرین کردم و خیلی خوشحالم که این افتخار نصیبم
شد که در دروازه تیم ملی در بزرگترین رویداد جهان قرار بگیرم.


وی افزود: آرزویم این است با تمام وجودم به تیم ملی خدمت کنم. قطعاً کارم در دو بازی خیلی سخت است و باید با تمرکز
بیشتر خود را برای این دو دیدار حساس آماده کنم.



حقیقی در مورد بازی با آرژانتین گفت: در جام جهانی هیچ تیم و حریف ساده‌ای نداریم و همانطور که مقابل نیجریه نظم تاکتیک دفاعی بسیار عالی داشتیم و حتی در حملات نیز به خوبی نشان دادیم که می‌توانیم دروازه حریفان را با خطر مواجه کنیم، باید
در دو بازی آینده نیز مخصوصاً مقابل آرژانتین همین‌طور باشیم.



وی افزود: همه از آرژانتین شناخت داریم و قول می‌دهیم با تمام وجود مقابل این تیم به میدان برویم.

وی در پاسخ به سؤال که آیا امید به صعود دارید یا خیر، گفت: من از اول هم گفتم ناامید نیستیم. در فوتبال نشد وجود ندارد و شما دیدید با اهداف تاکتیکی کی‌روش چطور مقابل نیجریه بازی کردیم. باید با تمرکز بالا تلاش کنیم. امیدوارم پس از اینکه به یکی از آرزو‌هایم یعنی حضور در دروازه تیم ملی در جام جهانی رسیدم به آرزوی دیگرم یعنی صعود با تیم ملی به مرحله بعد
هم برسم.