به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۹۶

رهبر معظم در ديدار هزاران نفر از معلمان:

مهم نيست به چه كسي راي مي‌دهيد مهم اين‌است كه همه بيايند
آيت‌الله خامنه‌اي، صبح يكشنبه در ديدار هزاران نفر از معلمان سراسر كشور، آموزش و پرورش را زيرساخت اصلي علم و تحقيق در كشور دانست و انتخابات را موضوعي حياتي و برآمده از انديشه مردم سالاري ديني در نظام جمهوري اسلامي دانست و تاكيد كرد: حضور همه مردم، با سلايق مختلف سياسي، در انتخابات ۲۹ ارديبهشت، ضامن حفظ اقتدار، اُبّهت و مصونيت كشور است و با چنين حضوري، دشمن هرگز نخواهد توانست هيچ غلطي در مقابل ملت ايران انجام دهد.
او با يادآوري نمونه‌اي تاريخي از اقدام يكي از دولت‌هاي اروپايي در متهم كردن رييس‌جمهور ايران و احضار وي به دادگاه، در اوايل دهه هفتاد افزود:
با آنكه رييس‌جمهور وقت روابط نزديكي با آن دولت داشت اما همان دولت اروپايي او را متهم و احضار كرد و تنها عاملي كه باعث عقب‌نشيني آن دولت اروپايي شد، تو دهني بود كه دريافت كرد، بنابراين دشمن، دشمن است و اين دولت و آن دولت ندارد.


خامنه ای با تاكيد بر اينكه دشمن در هر موقعيتي كه بتواند، زهر خود را خواهد ريخت و ملاحظه لفاظي‌ها را هم نخواهد كرد، افزود:
تنها مانع در مقابل اظهار دشمني دشمن، حضور مردم در صحنه است زيرا اُبّهت يك كشور ۸۰ ميليوني با نيروي انساني قوي و باهوش و داراي ميليون‌ها جوان، در دل دشمن ترس ايجاد مي‌كند.


آيت‌الله خامنه‌اي تاكيد كرد: اگر مي‌خواهيم اُبهت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي حفظ شود و مصونيت آن باقي بماند، بايد همه در انتخابات شركت كنند.


او افزود: اگر چنانچه در انتخابات كوتاهي شود و عواملي زمينه‌ساز يأس مردم شوند، قطعاً كشور لطمه خواهد خورد و هر فردي هم كه در اين لطمه سهيم باشد، در پيشگاه پروردگار مسوول خواهد بود.


او گفت: در انتخابات هركس به هر نامزدي كه بپسندد راي مي‌دهد اما موضوع اصلي و مهم، حضور همه مردم در پاي صندوق‌هاي راي است تا نشان دهند كه آماده دفاع از اسلام و نظام هستند و مصونيت كشور را حفظ خواهند كرد.

خامنه‌اي تاكيد كرد: اگر به لطف خداوند، اين همت و اراده در مردم، با همين شدت و ابهت ادامه پيدا كند، دشمن هرگز نخواهد توانست در مقابل ملت ايران، هيچ غلطي انجام دهد.