به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، دی ۲۱، ۱۳۹۶

از زبان خودشان! (گفت و شنود کیهان)

احساس
گفت: چند تن از ۱۶ مدعی اصلاحات که با صدور بیانیه خواستار‌آزادی آشوبگران شده بودند، یک هفته قبل، آشوبگران را «کرکس» و لاشخور نامیده و خواهان مجازات آنها بودند. 
گفتم: مدعیان اصلاحات به قیقاج رفتن عادت کرده‌اند و دروغگویی را عار و ننگ نمی‌دانند! 
گفت: بالاخره علتی داشته است که ابتدا آنها را کرکس و لاشخور و مستحق مجازات می‌دانستند و حالا خواستار آزادی آنان هستند! 

گفتم: ‌ای عوام برخی از همین مدعیان اصلاحات در فتنه آمریکایی ـ اسرائيلی ۸۸ دست به وطن‌فروشی زده و بازداشت هم شده بودند. 

گفت: یعنی اول که آشوبگران را لاشخور نامیدند نمی‌دانستند آنها نیز از همان قماش فتنه ۸۸ هستند. 

گفتم: یارو می‌گفت دیشب یک پشه مزاحم را زدم کشتم... وقتی خون خودم را در بدن او دیدم همان احساسی به من دست داد که بعد از کشتن سهراب به رستم دست داده بود!