به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۹۷

اتفاقی تکان‌دهنده در یکی از مدارس پسرانه تهران

 آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان یک دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه 
شاید پرونده‌ای با این ابعاد سابقه نداشته است؛ پرونده ای که در آن شواهد حاکی از اذیت و آزار گروهی دانش‌آموزان پسر یک دبیرستان در غرب تهران است.

به گزارش ایسنا، «خبرآنلاین» با انتشار این خبر نوشت: یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه‌ها شده است.
یکی از اولیای دانش‌آموزان در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: پسر من از چند ماه پیش پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و حتی ما تصور می‌کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است.
اینطور که پدر دانش‌آموز یادشده اعلام می‌کند، یکی از مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است.
تصاویری که پدر و مادر دانش‌آموزان از این مسئول مدرسه ارائه کرده‌اند نشان می‌دهد که فرد یادشده دستبند به دست و در حضور پلیس اقرار می‌کند او با پخش تصاویر فیلم‌های مستهجن، بچه‌ها را تحریک به اعمال غیراخلاقی کرده است.
اولیای دانش‌آموزان می‌گویند هم‌اکنون بچه‌ها تحت درمان روانشناسی هستند و با وجود اینکه فصل امتحانات آنهاست، از لحاظ روحی و روانی به شدت آسیب دیده‌اند.
در بخش‌های تکمیلی گزارش، جزئیات بیشتر از این فاجعه به همراه واکنش مسئولان آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.