به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۹۷

توصیه فرشته حسینی، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، به حاکمان:

مشکلات اصلی کشور به بیانی ساده
 راه رفته درست نیست بر ادامه ی آن اصرار نکنید
شاه روزی گفت صدای رعد انقلاب ملت را شنیده است که برق آن پیشتر خرمن حاکمیت را سوزانده بود. بیشتر کمر به ویرانی این کشور نبندید دلخوش به جنگجویان حزب الله لبنان و حشد الشبعی عراق و حامیان روسی و چینی نباشید. اینجا ایران است، سوریه نیست. اینجا سرزمین کاوه و آرش و بابک و یعقوب لیث صفاری و ابومسلم است. اینجا غرور ملی بیداد میکند و وقتی ملت رگ غیرت اش بجنبد دماوند را جا به جا میکند!

راه رفته درست نیست بر ادامه آن اصرار نکنید. شما بخواهید هم نمیتوانید به سرعت شرایط اقتصادی را تغییر دهید. تمام دنیا بر علیه شما است. یک همسایه بی طمع نمانده که دوست شما باشد. فشار جهانی روز به روز بیشتر خواه شد. وضعیت اقتصادی بدتر، لشکر بیکاران انبوه تر، نیروهای بریده از شما بیشتر و به سرنوشت قذافی ها نزدیک تر می شوید!
چرا به نام اینکه می خواهید آزاد و مستقل باشید چنان رفتار و سیاستى اعمال کرده اید که این همه دشمن در دنیا داشته باشید که هم مردم کشور تان شما را قبول نداشته باشند و هم مردمان سایرکشورها. این چه استقلال و آزادى و رفاه است که به امید رسیدن به آن سال ها کشور و ملت را گرفتار سیاست خود کرده و همه دنیا را با ما دشمن کرده اید ولى بعد چهل سال هنوز نه تنها هیچ آرامش و آسایشى براى ملت نداشته بلکه روز بروز بدتر و فقر و اختلاف طبقاتى واختلاس بیشتر شده است و میشود.
مگر کشورهایى که داراى استقلال و آزادى و رفاه اجتماعى هستند بمانند آلمان و ژاپن و کره و امثال آن، آنرا با دشمن تراشى و مرگ بر این و آن بدست اورده اند. این رفتار و سیاست کلان نظام است که موجب شده است که این همه دشمن داشته و هر ناکار آمدى خود را با آن توجیه کنید. تیغ و درفش و دشنه و گلوله و سانسور و زندان که شما در مقابله و کنترل ملت از آن استفاده میکنید اگر کار میکرد خیلی ها در بهار عربی خزانشان نمی رسید که در کشتن و به زندان افکندن از شما ناتوان تر نبودند!
با ملت خود و دنیا تعامل و گفتگو کنید. وعده های اغفال کننده و آمار دروغ ندهید سیاست جهانى خود را تغییر دهید ، ملت ایران بزرگ و بالغ است، صدا و سیما چشم در چشم مردم نشود مثل وزیر تبلیغات صدام که تا ثانیه آخر رجز پیروزی میخواند! آدم های مفت خوار و ریا کار را حذف کنید، همین آدم ها اوضاع اقتصاد و سیاست را به اینجا کشانده اند. همین ها که نظرشان به نظر شما نزدیک تر است و بعد میشوند مثل استخوان در گلوی ملت و حاکمیت. آقایان برای راه خود چهل سال فرصت داشته اید، اگر نشده دیگر نمی شود! فکر میکنید طی یک سال آینده ، ده سال آینده ، چهل سال آینده می شود؟

فکر میکند چهل سال دیگر می شود مردم را به زور به خانه فرستاد؟ اینترنت را قطع کرد؟ شعار داد و شعور را به حاشیه راند؟
اگر می شود بسم الله و اگر نمیشود که هر عقل سلیمی با بررسی شرایط میدانی منطقه ای و جهانی میگوید نمی شود، پس فکر دیگری کنید پیش از آن که کار از کار گذشته باشد.

شاه روزی گفت صدای رعد انقلاب ملت را شنیده است که برق آن پیشتر خرمن حاکمیت را سوزانده بود. بیشتر کمر به ویرانی این کشور نبندید دلخوش به جنگجویان حزب الله لبنان و حشد الشبعی عراق و حامیان روسی و چینی نباشید. اینجا ایران است، سوریه نیست. اینجا سرزمین کاوه و آرش و بابک و یعقوب لیث صفاری و ابومسلم است. اینجا غرور ملی بیداد میکند و وقتی ملت رگ غیرت اش بجنبد دماوند را جا به جا میکند!

جنگل ها را بیابان، رودخانه ها را خشک و دریاچه ها را کویر کردید! دایره ی خودی و غیر خودی را چنان تنگ کردید که کسی کنارتان نمانده. رفیقان ریا کارتان پینه ی مهر به پیشانی هر روز به چند هزار میلیارد بیشتر رکورد های اختلاس را به سطوح بالاتری می بردند.کارخانه ها ورشکسته کفگیر ها همه به ته دیگ خورده و دیدید ترامپ برجامتان را که به نرمش و کرشمه قهرمانانه بدست آمده بود بی اعتبار کرد!!!

آقایان محض نجات خودتان هم که شده ریل عوض کنید! این راه بن بست است .این به خیابان آمدن ها واکسن نیست، ایمن نمیشوید. اوضاع خراب است. سال ۸۸ نیست که مردم بروند ده سال بعد بیایند. میلیون میلیون جوان تحصیلکرده بیکار را در پستوی خانه ها محبوس نمی توان کرد! نسل اینترنت و ماهواره را نمیتوان با زناکار خواندن نارنگی و ولایی بودن بادمجان توجیه کرد! چهل سال فرصت سوزاندید. دکل دزدیدید، موی زنان را مشکل لاینحل کردید، رابطه با دنیا را معضل ناموسی کردید که خودتان هم نتوانید حل کنید، ریا کاری را رواج داده و بر راد مردی خراج سنگین نهادید، دست به دامن جن گیر و رمال و ساحر تا اینجا تاختید، اما دیگر بس است! کارد به استخوان رسیده است!

پایگاه خبری /  تحلیلی نگام نیوز