به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، تیر ۰۶، ۱۴۰۰

واکاوی یک راز تاریخی؛ رودررو شدن پرنسس دایانا با کامیلا

 دبی فرانک، يكى از دوستان نزدیک پرنسس دایانا، پس از گذشت سال‌ها از مرگ او برای اولین بار، دیدار
حضوری پرنسس دایانا با کامیلا پارکر بولز، همسر فعلی پرنس چارلز را فاش کرد.

فرانک، که ستاره‌شناس شخصی دایانا و نویسنده رازهای او بود، اخیرا فاش کرد، پرنسس دایانا در فوریه 1989، با کامیلا دیدار داشت.

این دیدار زمانی رخ داد که دایانا تصمیم گرفته بود، درباره شایعه ارتباط کامیلا با همسرش، چارلز، با او به صورت حضوری گفت‌وگو کند.

به گفته رسانه‌های بریتانیا، فرانک گفت، وقتی پرنسس دایانا با كامیلا که معشوقه پرنس چارلز بود، روبرو شد، به او گفت كه نمی‌خواهد با او مثل «احمق‌ها» رفتار شود. کامیلا در پاسخ به دایانا گفت: «شما هر آنچه می‌خواستید به آن دست یافته‌اید، دیگر چه می‌خواهید؟»

به گفته دبی، دایانا پاسخ داد که او «همسر» خود را می‌خواهد.

دبی فرانک، از توانایی و قدرت پرنسس دایانا برای رویارویی با کامیلا تمجید کرد، در عین حال تاکید کرد که کامیلا، تحت تأثیر سخنان او قرار نگرفت.

او، کامیلا را نیز شخصیتی قوی و غیر متزلزل توصیف کرد و در مورد شخصیت پرنسس دایانا گفت:«او فردی فرهیخته با دیدگاهی باز بود که توانایی فوق‌العاده‌ای در برقراری ارتباط با مردم داشت. صداقت یکی از مهمترین ویژگی‌های شخصیت پرنسس دایانا بود.»

چارلز و دایانا در سال 1981 ازدواج کردند. آنها در سال 1996 از همدیگر جدا شدند. دایانا یک سال بعد، در یک سانحه رانندگی در پاریس درگذشت. پرنس چارلز در سال 2005 با کامیلا ازدواج کرد.

 العربیه