به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



پنجشنبه، خرداد ۲۷، ۱۴۰۰

بازداشت میلاد یزدان نژاد توسط نیروهای امنیتی در تهران

خبرگزاری هرانا – میلاد یزدان نژاد، شهروند ساکن تهران روز دوشنبه ۲۴ خردادماه توسط نیروهای امنیتی در منزل بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. ماموران در زمان بازداشت اقدام به بازرسی منزل این شهروند کرده و شماری از وسایل شخصی او از جمله گوشی تلفن همراه و لپتاپ وی را ضبط کرده و با خود برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ساعت ۵:۳۰ صبح روز دوشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۰، میلاد یزدان نژاد، شهروند ساکن تهران توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

ماموران در زمان بازداشت اقدام به بازرسی اتاق این شهروند کرده و شماری از وسایل شخصی او از جمله گوشی تلفن همراه و لپتاپ وی را ضبط کرده و با خود برده‌اند.
یک منبع مطلع در خصوص بازداشت آقای یزدان نژاد به هرانا گفت: «هفت مامور امنیتی به محض ورود به منزل به اتاق میلاد رفته و بعد از بازرسی او را با خودشان بردند. به علاوه ماموران گوشی‌های تلفن همراه اهالی خانه را روی دستگاهی گذاشته و به آنها پس دادند. در زمان بازداشت علاوه بر مامورانی که درون خانه بودند، دو سمت کوچه نیز نیروهای امنیتی حضور داشته‌اند»

میلاد یزدان نژاد، شهروند ساکن تهران و برادر میثاق یزدان نژاد، زندانی سیاسی سابق است.