به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، خرداد ۲۶، ۱۴۰۰

باز هم آقای نگهدار، اتابک فتح‌اله‌زاده

اتابک فتح‌اله‌زاده

 آقای فرخ نگهدار در مصاحبه با شبکه تلویزیونی BBC بیان کرد: با رای «نه» به رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهم کرد زیرا رئیسی یکی از مسئولان کشتار ۴۰۰۰ زندان سیاسی در سال ۱۳۶۷ می‌باشد. او افزود «نه» به رئیسی یک وظیفه ملی است و نباید گذاشت آقای رئیسی خاوران را به سرتاسر ایران گسترش دهد.

هر چند دوست ندارم دعوا‌ها و قباله‌های کهنه با آقای نگهدار را به وسط میدان بکشم اما او مرا راحت نمی‌گذارد.
آقای نگهدار، آن زمانی که در سال ۱۳۶۷، ۴۰۰۰ زندانی سیاسی اسیر در زندان‌های جمهوری اسلامی اعدام شدند شما حتما فراموش نکردید که بخشی از بدنه اصلی فدائیان اکثریت و همچنان توده‌ای‌ها در صدد برپایی تظاهرات در مسکو بر علیه این اعدام‌های وحشیانه جمهوری اسلامی شدند. همین که دولت شوروی از ماجرا و تصمیم تظاهرات ما با خبر شد نارضایتی و واکنش خود را نشان داد شما به عنوان دبیر اول سازمان اکثریت و علی خاوری دبیر اول حزب توده ایران، نه تنها با ما همگام نشدید بلکه با زدن خود‌تان به کوچه علی چپ مخالف تظاهرات ما شدید.‌ای کاش آن زمان که ما با بدبختی برای تظاهرات عازم مسکو بودیم شاهد واکنش امروزی شما بر علیه هیئت مرگ سه نفره و قضات سه سوت که یکی از آنان همین ابراهیم رئیسی بود، می‌شدیم.
آقای نگهدار، گرچه موافق رای دادن شما نیستم اما بر این بر باورم که رای دادن و رای ندادن حق هر شهروند است. اما آنچه زشت و چندش آور است سو استفاده ابزاری از خون قربانیان فلک زده می‌باشد. این حق شماست که رای بدهی و یا ندهی اما خواهش می‌کنم مرگ این نگون بخت‌ها را زینت بخش شعار شرکت در انتخابات نکن. به همان روشی که جمهوری اسلامی به شکل دیگر انجام می‌دهد.

اتابک فتح‌اله‌زاده

خبرنامه گویا