به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، خرداد ۲۵، ۱۴۰۰

فردوسی‌پور و علی دایی با رویکرد مشابه: «از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنیم!»

پارسینه: علی دایی و عادل فردوسی پور از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد و بحث حضور این دو چهره مشهور در کابینه احتمالی رئیس جمهور بعدی جدای از اینکه چه کسی پیروز شود، منتفی است.

 به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ در آخرین مناظره تلویزیونی، عبدالناصر همتی در آخرین نطق خود پیش از پایان مناظره اعلام کرد که از چندین افراد سرشناس در کابینه خود استفاده خواهد کرد که نام عادل فردوسی پور نیز در میان آنها بود.

همچنین روزنامه سازندگی نزدیک به جریان اصلاحات نیز در شماره امروز خود عکس چندین چهره سرشناس را روی جلد خود قرار داده بود که قرار است از همتی حمایت کنند. موضوعی که فعلا با واکنش عادل فردوسی پور همراه شده و چنین مساله ای را به شکل جدی تکذیب کرده است. این مسئله باعث شد تا دوباره شایعات درباره حمایت فردوسی‌ پور از یک کاندیدای خاص در روزهای گذشته از سر گرفته شود.

اما عادل فردوسی‌پور نسبت به شایعات مطرح شده واکنش نشان داد و با رد آنها به ورزش سه گفت: «قبلاً هم گفته بودم و مجددا عرض می‌کنم که من از هیچکدام از کاندیداهای ریاست جمهوری حمایت نکرده و نمی‌کنم و هیچ پست و مقامی را هم برای آینده نه پذیرفته‌ام و نه خواهم پذیرفت.»

همچنین دو هفته پیش بود که چنین شایعه ای پیرامون علی دایی نیز شکل گرفت که شهریار فوتبال ایران نیز چنین موضوعی را با قاطعیت تکذیب کرد و گفت نسبت به وصیت نامه پدرش تا زمانی که زنده باشد پایبند است و خودش را درگیر مسایل سیاسی در ایران نخواهد کرد و پیرامون موضوعی که در آن تخصص دارد اظهارنظر خواهد کرد.

پس با این اوصاف علی دایی و عادل فردوسی پور از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهند کرد و بحث حضور این دو چهره مشهور در کابینه احتمالی رئیس جمهور بعدی جدای از اینکه چه کسی پیروز شود، منتفی است.