دلیل این حیرت این است که این هنرمند ۵۵ ساله از سال ۲۰۱۰ با یک شهروند فرانسوی مسلمان با اصالت الجزایری در ارتباط است. او زبان عربی را به خوبی صحبت می کند و ۲۸ سال از مادونا کوچکتر است. نام این جوان ابراهیم زیبات است. از این رو این سوال مطرح می شود که آیا مادونا مسلمان و محجبه می شود؟

مادونا که با مجله ''هبرز بازار'' مصاحبه کرده، از بخش های مختلفی از زندگی شخصی خود پرده برداشته و با بیان این نکته که مطالعه قرآن را آغاز کرده است، آن را ''کتاب مقدس'' توصیف کرد. 

مادونا نگفته است که در کدام کشورهای اسلامی، ساخت مدارس دخترانه را آغاز کرده است، اما سخن گفتنش درباره آغاز مطالعه قرآن شاید تحت تاثیر رابطه اش با ابراهیم باشد. ابراهیم در میان جوانان رقصنده ای بود که برای مشارکت در یکی از جشن های مادونا، داوطلب شد. مادونا از رقص ابراهیم خوشش آمد و با او رابطه عاطفی برقرار کرد. رسانه ها ابراهیم را به دلیل اختلاف سنش با مادونا ''جوان بازیچه'' نامیدند.

این تفاوت سنی، کریستوفر برادر مادونا را بر آن داشت تا از خواهرش به خاطر ارتباط های پیاپی با جوانان کم سن و سال تر از خود، انتقاد کند. آخرین آنها ابراهیم زیبات است که کریستوفر در مصاحبه با سایت ''رادار آنلاین'' این رابطه را ''وحشتناک'' توصیف کرد. او افزود که سه سال است با خواهر خود مادونا به خاطر این رابطه صحبت نمی کند. 

اما ابراهیم در مصاحبه با روزنامه بریتانیایی ''سان'' مادونا را این گونه توصیف کرده است: ''با وجود ستاره بودنش، انسانی متواضیع است، زنی همچون دیگر زنان است. هنرمندی بی نظیر است که شهرتش جهانی است. اما بالاتر از همه اینها، او تنها یک زن است.''

ابراهیم اشاره ای به ثروت مادونا نکرده که بنا به نوشته مجله آمریکایی ''فوربس'' به حدود یک میلیارد دلار می رسد.

اما پول به مادونا برای یافتن وضعیت مناسب روحی کمکی نکرد. با وجود اینکه او مسیحی کاتولیک است و والدینش متدین بودند، اما به نظر می رسد که ایمان روحی را از آن ها به ارث نبرده است. از این رو به روزنامه ''سان'' گفته است که به پاسخ بسیاری از سوالاتش نرسیده؛ سوالاتی که روح و روانش را در می نوردد. 

او با اشاره به مطالعاتش در خصوص مسیحیت، بودیسم، یوگا و حتی فنون جنگ های قدیمی، افزوده است که هیچکدام از آن ها نتوانسته به سوالات روزانه اش پاسخ گوید و برایش آرامش روحی بیاورد. 

با وجود این که مادونا به مناطق مختلفی از جهان سفر کرده و با بزرگان نشست و برخواست دارد، اما این احساس را دارد که همچنان به دنبال گمشده ای در زندگی اش می گردد، به ویژه پس از دیدارش با پاتریسیا فیدال مادر ابراهیم زیات؛ شخصی که پیشتر به رسانه ها گفته بود که ابراهیم نمازهای پنج گانه را در به موقع ادا می کند، سیگار نمی کشد و الکل نمی خورد. 

مادر ابراهیم زیات، هیچگاه از رابطه فرزندش با مادونا راضی نبود، او اختلاف سنی و ''یهودی بودن مادونا'' را یکی از مهمترین دلایل نارضایتی خود عنوان کرده است.

این سخنان که در مصاحبه با رسانه ها مطرح شده باعث شد که ابراهیم با مادرش دعوا کند. شاید ناراضی بودن مادر ابراهیم زیات را مادونا دلیلی بر برهم خوردن آرامش روحی خود بداند، از همین رو جست و جوی دوباره را برای یافتن راهی جدید آغاز کرد و به قرآن پناه برد.
العربیه.نت فارسی