به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، آبان ۰۳، ۱۳۹۲

احمد خاتمی : اگر مسئله هسته ای را حل کنیم

فردا خواهند گفت چرا مرد حق دارد ۴ زن بگیرد
و زن نمیتواند ۴ مرد بگیرد 
یک عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که «تا شیطنت آمریکا هست شعار مرگ بر آمریکا نیز پابرجاست» گفت: 
امروز وادادگان سیاسی در کشور از داخل و خارج قصد دارند نفرت از آمریکا را از مردم ما بگیرند.
به گزارش ایسنا، سیداحمد خاتمی در اختتامیه همایش بین‌المللی غدیرشناسی در جهرم گفت:
 بیدار باشید امروز خطی در جریان است که سر خط در خارج،
میانه و وسط آن داخل کشور است این خط می‌خواهد نفرت از آمریکا و استکبار را از جان مردم بگیرند که این‌ها وادادگان سیاسی هستند.
وی اظهار کرد: اوباما با کمال وقاحت می‌گوید همه گزینه‌ها حتی گزینه نظامی روی میز است. این وادادگی است، شرمن طرف آمریکایی مذاکرات گفته فریب و نیرنگ در خون ایرانی‌ها هست  (این در حالی است که آمریکا آنرا تکذیب کرده و خبرگزاری نیمه دولتی مهر  نوشت که سخنان شرمن غلط ترجمه شده. )  ما  از وزارت خارجه می‌خواهیم توی دهن این‌ها بزند. برخی به جای آن‌که در روزنامه‌ها بگویند سخن این آمریکایی بد ترجمه شده باید تو دهنش بزنند و از نمایندگان ملت می‌خواهیم به آمریکایی‌ها پیام بدهند روز به روز نفرت مردم ایران افزوده می‌شود.
این عضو جامعه مدرسین تاکید کرد: تا شیطنت آمریکا هست شعار مرگ برآمریکا هم پابرجاست و ما در صحنه جهاد حضور داریم.
وی هشدار داد: مراقب باشید، مساله هسته‌یی موضوع اصلی نیست؛ اگر این مساله نیز حل شد، فردا مشکل حقوق بشری راه می‌اندازند که یکی از مفاد کنوانسیون آن تاکید دارد همانطور که مرد حق دارد ۴ زن بگیرد، باید زن نیز حق داشته باشد ۴ مرد برای خود اختیار کند.
وی تصریح کرد: امروز محور اعتدال در کشور تنها رهبری هستند و همه باید از ایشان تبعیت کنند. جای خوشحالی دارد در هنگام رای اعتماد همه وزرای پیشنهادی تاکید بر اصل حمایت از رهبری داشتند.
خاتمی خاطرنشان کرد: مسوولین ما همه قصد خدمت دارند و اساس هم همین است اما خطا و اشتباه غیر از این می‌باشد زیر فریبکاری در ذات آمریکایی‌ها همیشه بوده و خواهد بود.