به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، مهر ۰۹، ۱۳۹۲

با دارایی‌های بابک زنجانی آشنا شوید

 زنجانی :  راننده رئیس کل اسبق بانک مرکزی بودم
 روزنامه ایران در ستون «دیگه چه خبر: خود نوشت: 

مطلع شديم كه بابک زنجانی چهره پر‌حاشیه‌ای که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود، در گفت‌وگو با شماره جدید «آسمان»، بخشی از دارایی‌های خود را این‌گونه لیست کرده است:

 شرکت هواپیمایی قشم، هلدینگ سورینت، باشگاه فوتبال راه‌آهن، First Islamic Bank مالزی، بانک «ارزش» تاجیکستان، موسسه‌ای مالی اعتباری در امارات، سهامدار شرکت هواپیمایی «انور» ترکیه و در مجموع 25 هزار میلیارد تومان سرمایه. او درباره بدهی‌های خود هم می‌گوید: وزیر نفت گفته است من بیش از 2 میلیارد دلار بدهی دارم اما بدهی من به این وزارتخانه یک میلیارد و 200 میلیون یورو بیشتر نیست.
در کل حدود 10 میلیارد دلار بدهکارم! او با بیان این که «سرباز بانک مرکزی بودم و راننده رئیس کل اسبق بانک مرکزی»، می‌گوید که «کارم را با صادرات پوست گوسفند شروع کردم» و «اولین کارمزدم از فروش ارز 17 میلیون تومان بود.» 

در همین زمینه:
«ب.ز» کيست؟ یک بسیجی اقتصادی؟!
http://ehterameazadi.blogspot.de/2013/09/blog-post_6389.html