به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، مرداد ۱۰، ۱۳۹۰

فستیوال آب بازی جوانان در تهران سبب خشم آخوندها شد

پلیس تهران: "تعدادی از اين افراد دستگير شدند."


روز گذشته عده‌اي از جوانان با حضور در بوستان آب وآتش در قالب آب ‌بازي به اقداماتي دست زدند كه باعث جريحه ‌دار شدن احساسات آخوندها شد و بسياري از رسانه‌ها به اين روند اعتراض كردند.
خبرگزاري فارس: مدير عامل اراضي عباس آباد در واكنش به بروز بي‌اخلاقي و اعمال منافي عفت در بوستان آب و آتش گفت كه نيروي انتظامي هم نمي‌توانست افراد هنجارشكن را متفرق كند.
بهنام اتابكي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با بيان اينكه روز گذشته عده‌اي در يك هماهنگي قبلي در پارك آب و آتش حضور يافته و تصميم گرفته بودند روي يكديگر آب بپاشند، گفت: افرادي كه اقدام به آب ‌بازي كرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادي افراد با حجاب نيز در پارك حضور داشتند.

وي با بيان اينكه از اتاق كنترل وضعيت را بررسي كرده‌ايم گفت: شيرهاي آب پارك به دليل استفاده بيش از اندازه از بين رفته بود و مجبور شديم آب آنها را قطع كنيم.
وي اضافه كرد: تعداد زيادي كيسه نايلون روي زمين ريخته شده بود كه افراد آن را از آب پر كرده و به هوا پرتاب مي‌كردند و مهم نبود كه روي سر چه كسي فرود مي‌آيد.

وي بيان كرد: از بلندگو اعلام كرديم نايلون‌ها باعث شده است سنسورها از كار بيفتد. به همين دليل آب را قطع كرديم و ساعت حدود 12 اين افراد متفرق شدند.

به گفته اتابكي نيروي انتظامي نيز نمي‌توانست آنها را متفرق كند و از حدود ساعت 9 تا 12 اين افراد اقدام به آب‌بازي كردند و با قطع آب آنها را متفرق كرديم.

رئيس پليس تهران از بازداشت دختران و پسرانی که در تهران آب‌بازی کردند خبر داد

دانشجونيوز:رئيس پليس پايتخت از برخورد "قاطعانه با دختران و پسران" جوانی که با انجام "اعمال غيرمتعارف و خلاف شئون اسلامی" نظم جامعه را برهم زده بودند خبر داد و گفت: "تعدادی از اين افراد عصر امروز دستگير شدند."

سردار ساجدی نيا در گفتگو با مهر اظهار داشت: "متاسفانه در ادامه وقايع بوستان آب و آتش امروز تعدادی از پسران و دختران جوان در يکی از بوستانهای شهر تهران اقدام به انجام خلاف شئون اسلام کردند که ماموران پليس پايتخت پس از اطلاع از ماجرا بلافاصله در محل حاضر و تمامی اين متخلفان و هنجارشکنان را دستگير و تحويل مراجع قضايی دادند." وی ادامه داد: "پليس تهران در صورت مشاهده اين گونه موارد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنيت اجتماعی و هنجارشکنان برخورد می کند."

به گزارش دانشجونيوز، اشاره رييس پليس تهران به بوستان "آب و آتش" تفرج گاهی است که عده ای از جوانان در آنجا "آب بازی" کردند که تصاوير آن در رسانه های حکومتی جنجال برانگيز شد.

مدير عامل اراضی عباس آباد، در اينباره گفته است: "روز گذشته عده‌ای در يک هماهنگی قبلی در پارک آب و آتش حضور يافته و تصميم گرفته بودند روی يکديگر آب بپاشند. افرادی که اقدام به آب ‌بازی کرده بودند، اصولا بدحجاب بودند. البته تعدادی افراد با حجاب نيز در پارک حضور داشتند اما پليس نتوانست آنها را متفرق کند."

بهنام اتابکی با بيان اينکه از اتاق کنترل وضعيت را بررسی کرده‌ايم گفت: "شيرهای آب پارک به دليل استفاده بيش از اندازه از بين رفته بود و مجبور شديم آب آنها را قطع کنيم."

وی اضافه کرد: "تعداد زيادی کيسه نايلون روی زمين ريخته شده بود که افراد آن را از آب پر کرده و به هوا پرتاب مي‌کردند و مهم نبود که روی سر چه کسی فرود مي‌آيد."

وی بيان کرد: "از بلندگو اعلام کرديم نايلون‌ها باعث شده است سنسورها از کار بيفتد. به همين دليل آب را قطع کرديم و ساعت حدود ۱۲ اين افراد متفرق شدند."