به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۹۱

دیپلمات شناگر با حلقه ای از گل در فرودگاه تهران استقبال شد!
دانشجویان بسیجی دست‌نوشته‌هایی مانند "وارث خون شهیدان خوش آمدی به ایران"،
"تفاوت فرهنگی خوش آمدی به ایران"، "چشم فتنه را درآوردیم" و "استعمار مرد" را در دست داشتند.
حکمت الله قربانی دیپلمات سفارت ایران در برزیل که در زمینه تفاوت فرهنگی در استخرهای برزیل برای ملت همیشه در صحنه و شهیدپرور ایران افتخارآفرینی کرده بود بامداد امروز وارد کشور شد و به گرمی مورد استقبال دانشجویان عدالت‌خواه قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری دلاورمردانِ شیعه‌نیوز هواپیمای حامل دیپلمات‌ سفارت ایران در برزیل که به علت سوءتفاهم فرهنگی روز شنبه گذشته در استخر شنای مختلط یک باشگاه خصوصی به گفته شاهدان عینی، با تظاهر به شنای زیر آبی، "اندام شخصی" چهار دختر نوجوان نه تا پانزده سال " را "لمس کرده" و مظلومانه از برزیل اخراج شده بود ساعت ۲:۴۰ دقیقه صبح امروز وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد.
براساس این گزارش، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یک فروند هواپیمای ایرباس هما به شماره ۱۲۱ خارج از برنامه و به صورت اختصاصی به برازیلیا اعزام کرده بود تا دلاورشیعه‌مرد ایرانی را به کشور بازگرداند.
بعد از ورود این هواپیما به خاک کشورمان و بعد از طی تشریفات، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه در جمع دانشجویان عدالت خواه که برای استقبال از دیپلمات مظلوم ولی قهرمان به فرودگاه آمده بودند، حاضر شد.
دانشجویان که از ساعت‌ها قبل در فرودگاه حاضر شده‌ بودند عکس‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهید شهریاری را در دست داشتند و شعار "مرگ بر برزیل"، "مرگ بر آمریکا"، "دانشجو بیدار است از برزیل بیزار است"، و "۱۳ آبان تکرار باید گردد، لانه برزیل پیر اشغال باید گردد" سر می‌دادند.
هم‌چنین دانشجویان دست‌نوشته‌هایی مانند "وارث خون شهیدان خوش آمدی به ایران"، "تفاوت فرهنگی خوش آمدی به ایران"، "چشم فتنه را درآوردیم" و "استعمار مرد" را در دست داشتند.