به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



جمعه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۸

فیلم ظهور حمید درخشنده به عنوان امام زمان

 فرمانده انتظامی کازرون خودکشی قاتل امام جمعه شهر در زندان را تکذیب کرد
ظهور حمید درخشنده به عنوان امام زمان در خیابانهای کازرون (فیلم)
در شبکه‌های اجتماعی خبری دست به دست می‌شود: قاتل امام جمعه کازرون در زندان خودکشی کرده است. فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با تکذیب این خبر اعلام کرد که با منشأ این خبر برخورد قانونی می‌شود. تصاویری از متهم به قتل منتشر شده که او را در لباس امام زمان، سوار بر یک اسب سفید در خیابان‌های کازرون نشان می‌دهد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد، فرمانده انتظامی کازرون پنجشنبه ۹ خرداد در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) خبر خودکشی قاتل امام جمعه کازرون در زندان را تکذیب کرد. عبادی‌نژاد، با هشدار به انتشاردهندگان خبر کذب تأکید کرد با منشأ انتشار این خبر کذب  برخورد قانونی خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون بامداد چهارشنبه ۸ خرداد با ضربات چاقو مقابل در منزل خود به قتل رسید. به گفته سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرمانده ناجا در استان فارس، این حادثه ساعت سه و نیم بامداد در حالی که مقتول از مراسم احیا به خانه‌اش برمی‌گشت اتفاق افتاد. چند ساعت بعد قاضی آسیایی، دادستان شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری‌های داخلی از بازداشت ضارب با همکاری نهادهای اطلاعاتی خبر داد. متهم فعلاً تحت بازجویی است. دادستان شیراز اعلام کرده که هنوز انگیزه متهم از ارتکاب به قتل مشخص نشده است.

روزنامه جمهوری اسلامی نام متهم به قتل امام جمعه کازرون را حمید درخشنده اعلام کرده است. بر اساس این گزارش فیلمی از حمید درخشنده در فضای مجازی منتشر شده که او را با لباس سفید و شال و روبنده سبز سوار بر یک اسب سفید نشان می‌دهد که در خیابان‌های کازرون جولان می‌دهد تا مردم تصور کنند امام زمان است.

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی «مسئولان ذیربط» شهرستان کازرون متهم را به دلیل انتشار فیلم ظهور او به عنوان امام زمان تحت پیگرد قانونی قرار ندادند و سرانجام  او جرأت پیدا کرد به امام جمعه کازرون که علیه او صحبت کرده بود با چاقو حمله کند و او را به قتل برساند.

حمید درخشنده عکاس و فیلمبردار بود. فیلمی از او با لباس عربی و نقاب سبز، سوار بر اسب سفید در خیابان‌های کازرون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.