به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



دوشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۸

افشاگری فرامرز دادرس

از ارتباط گیری رضا پهلوی با تجزیه طلبان
🔻فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی و امنیتی مقیم فرانسه، در برنامه هفتگی خود از پشت پرده ارتباط رضا پهلوی با تجزیه طلبان تحت عنوان «شورای مدیریت گذار» پرده برداشت.


🔸دادرس در این برنامه با استناد به دو مصاحبه رضا پهلوی با تلویزیون منوتو (1) و سایت کیهان لندن (2) در یک روز و در یک مکان (لوکیشن)، از سناریوی طراحی شده برای توجیه حضور رضا پهلوی در همراهی با گروه های تجزیه طلب گفت.
🔹طبق این سناریو رضا پهلوی در مصاحبه با کیهان لندن (2) در پاسخ به سوال خبرنگار سایت، رسما از طرح «شورای مدیریت گذار» حسن شریعتمداری حمایت میکند؛ اما در مصاحبه با تلویزیون منوتو (1)، با معرفی خود به عنوان «وکیل ملت» بدنبال فرار از پذیرش مسئولیت در «شورای گذار» حسن شریعتمداری است.



🔸جالب اما، علیرغم آنکه رضا پهلوی تمام مصاحبه های خود را در صفحات اجتماعی (توییتر، تلگرام و ...) منتشر میکند، اما از دو مصاحبه صورت گرفته در آن روز، تنها به بازنشر مصاحبه با منوتو می پردازد و مصاحبه کیهان لندن را سانسور میکند.(3)
🔹لازم به ذکر است که حسن شریعتمداری در محافل سیاسی به یکی از طرفداران فدرالیسم و تجزیه ایران شناخته می شود. پیش زمینه فکری او در موضوع تجزیه ایران را می توان در مقالات مختلف و تاکید بر تقسیم بندی کشور به 13 ایالت و سه استان خود مختار (استان بلوچستان، استان ترکمنستان و استان عربستان) مشاهده کرد. (4)
قرار است 28 و 29 سپتامبر، نشستی تحت عنوان «شورای مدیریت گذار» با مدیریت حسن شریعتمداری در شهر امپریال کالج شهر لندن با هدف اتحاد اپوزیسیون جمهوری اسلامی، برگزار شود.