به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۶

ترامپ: صد روز اول کاری من به هیچ رئیس جمهوری دیگر شباهت ندارد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می گوید صد روز اول ریاست جمهوری شباهتی به صد روز اول کاری بقیه رئیس جمهوری های آمریکا ندارد.
او روز جمعه در کاخ سفید گفت: «وضع ما عالی است. کارهای بسیار زیادی را داریم انجام می دهیم.»
آقای ترامپ گفت: «گمان نمی کنم تاکنون چنین چیزی سابقه داشته باشد. گمان نمی کنم کسی تاکنون مثل ما توانسته باشد کارهایی را که ما در این صد روز انجام داده ایم، کرده باشند.»

دونالد ترامپ روز پنجشنبه همچنین اذعان کرد که کار ریاست جمهوری سخت تر از کارهایی است که در گذشته انجام داده است.
او گفت: «من عاشق زندگی قبلی ام هستم. کارهای زیادی می کردم. الان میزان کارم نسبت به زندگی گذشته افزایش زیادی دارد. گمان می کنم آن آسانتر بود.»
ریاست جمهوری اولین پست دولتی دونالد ترامپ است. او در گذشته در راس یک تشکیلات تجاری بزرگ در شهر نیویورک فعالیت می کرد.
صدای آمریکا