به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



شنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۶

مضحکه انتخابات

حواشی خواندنی از کاندیداهای ریاست جمهوری
در همان ساعت ابتدایی صبح یک داوطلب از یاسوج با زیر شلواری وارد وزارت کشور شد اما به دلیل نداشتن ظاهر مناسب از ساختمان وزارت کشور خارج شد و کت و شلواری که همراه خود در یک چمدان آورده بود را به تن کرد تا به وی اجازه ورود به وزارت کشور داده شود و کار ثبت نام را انجام دهد.

ثبت نام دختر بچه ۳ ساله برای انتخابات ریاست جمهوری یکی دیگر از حواشی سومین روز ثبت نام از داوطلبان بود. این دختر بچه خردسال به همراه پدر، مادر و خواهر یک ساله خود از کرمان به تهران آمده بود تا نامزد ریاست جمهوری شود. پدر این دختر خردسال مدعی شد چون شرایط سنی برای ثبت نام وجود ندارد دخترم را ثبت نام می کنم تا رئیس جمهور شود اگرچه وی سرانجام ثبت نام نشد.

ثبت نام یک داوطلب که مسئولیت سرپرستی ۵ زن و ۱۸ فرزند را برعهده دارد از دیگر حواشی امروز وزارت کشور بود. این داوطلب البته مهمترین برنامه کاری خود را مبارزه با اعتیاد و مواد روانگردان اعلام کرد.
ثبت نام جوان ۲۰ ساله ای که معتقد است خانواده اش به او ایمان ندارند از دیگر حواشی سومین روز ثبت نام داوطلبان بود. محمدرضا جعفری متولد ۱۳۷۵ که می گوید خودم را باور دارم اما متاسفانه خانواده ام من را باور ندارند، اولویت اول کاری خود را درصورت رئیس جمهور شدن اخراج سفیر انگلیس و اجرای اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

دقایقی پیش یک ثبت نام کننده در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مواضع ترامپ رییس جمهور آمریکا، اظهار کرد: رییس جمهور شوم در کشور هند با ترامپ مسابقه شنا مى گذارم.


این روحانی که کاندیدا شده وعده آزاد شدن تریاک را داده است.

فردی که متولد سال ۱۳۶۴ بود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و گفت: با توجه به اینکه کارشناس ارشد رشته تربیت بدنی هستم از مسئولین وزارت ورزش و جوانان تقاضا می‌کنم که شغل مناسبی را در اداره ورزش شهرمان به من بدهند.
وی همچنین اضافه کرد: اگر شورای محترم نگهبان نسبت به من نظر مثبتی داشته باشد، احتمال دارد که رأی خوب چند میلیونی داشته باشم.

این ثبت نام کننده مى گوید: بازنشسته بیمه است و از خداوند به او الهام شده تا ثبت نام کند.

صبح امروز فردی با حضور در ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران ادعای پیغمبری کرد و گفت: از طرف خدا مامور شدم تا با رئیس جمهور شدن مردم را نجات دهم.

دقایقی پیش فردی با حضور در ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی تهران وعده داد تا در صورت رأى آوردن به هر ایرانى ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

سه شنبه در نخستین لحظات آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم فردی که بر روی ویلچر نشسته بود و به نظر جانباز دوران جنگ   می رسید  برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شد و با سردادن شعارهایی توجه خبرنگاران و عکاسان خبری را به خود جلب کرد.


خانمی که در تصویر می‌بینید با شعار «جدایی دین از سیاست» برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در روز چهارم نام نویسی به وزارت کشور آمده بود.  این خانم مژگان صیامی ۴۳ ساله‌ از اردبیل است، وی کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی و ادبیات دارد و می‌گوید باید در قانون اساسی تجدیدنظر اساسی داشت.
شعار او جدایی دین از سیاست است و می‌گوید باید تکلیف رجل سیاسی مشخص شود.

دقایقی پیش فردی با مدرک ششم ابتدایی برای ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره  ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد و وعده داد تا به بیکاران به صورت ماهانه ۱۵ میلیون تومان حقوق دهد.

در سومین روز انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، یکی از داوطلبان ثبت نام کننده در انتخابات ریاست جمهوری، در واکنش به ابراز احساسات برخی از خبرنگاران حاضر در ستاد وزارت کشور گفت: در زمان جوانی خیلی خوشگل بودم. وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شعار خاصی برای کاندیداتوری خود انتخاب کرده اید، گفت: شعار؟ نه شعاری ندارم.

در سومین روز انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، یکی از کاندیداهای ۴۰ ساله دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در صورت انتخاب توسط مردم، از افراد متخصص در کابینه ام استفاده می کنم؛ طیب نیا جایی در کابینه من ندارد؛ شعار من هر دلار یک ریال است؛ احساس می کنم که صد در صد رییس جمهور دوازدهم من هستم.
در سومین روز انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ، یکی از ثبت نام کنندگان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که ۲۵ سال سن داشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی که دیدم با درس خواندن بیکارتر شدم، تصمیم گرفتم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم!

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ اطلاعاتی از هیات دولت و تعداد اعضای آن ندارم، عنوان کرد: در ۴ سال اول فقط می خواهم تجربه کسب کنم و برای ۴ سال دوم ریاست جمهوری ام برنامه های بیشتری نسبت به دوره اول دارم.
خانواده‌ای که امروز دسته‌جمعی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند!

منابع: میزان، مهر، اتاق خبر ۲۴، ایسنا


نامزد انتخابات ریاست جمهوری: اگر از من حمایت نکنید موجب عذاب الهی می شود  (فیلم)