به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



سه‌شنبه، تیر ۲۷، ۱۳۹۶

رسانه احمدی نژاد:

حالا نوبت بازداشت برادر رییس قوه قضاییه است
فاضل لاریجانی



کانال تلگرامی وابسته به حامیان احمدی نژاد ضمن مرتبط دانستن بازداشت بقایی با زندان رفتن حسین فریدون و شبیه سازی آن به رد صلاحیت همزمان مشایی و هاشمی در مطلبی کنایه آمیز خطاب به دستگاه قضایی نوشت: حالا نوبت بازداشت برادر خود رییس قوه قضاییه است. مردم منتظرند.

به گزارش کلمه، در بهمن۱۳۹۱ احمدی‌نژاد محتوای جلسه‌ای میان فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی، رئیس وقت سازمان تامین اجتماعی را منتشر کرد که حاکی از کار چاق کنی فاضل لاریجانی از طریق دستگاه قضایی بود. اتهامی که هیچ گاه تا به امروز به آن رسیدگی نشد.

در این نوار فاضل لاریجانی میگویدمی‌تواند از نفوذش روی صادق و علی لاریجانی در این زمینه استفاده کند.
او گفت: “قلق آنها دستم است. هر دویشان.”


او در این مکالمه مدعی می‌شود برای کسی که “مشکلاتی هم با قوه قضاییه داشت چند حکم اجرایی برایش آمده بود و مفاسد اقتصادی که چرا پول بانک را پرداخت نمی کنی، برایش مهلت گرفتم. دیگر کاری بهش نداشتند. رفتم پیش اخوی و دستورش را گرفتم.”
در آن فایل صوتی فاضل لاریجانی از سعید مرتضوی می‌خواهد که در مقابل انجام خدماتش به جای دریافت “حقوق ریالی”، “مسکن مختصری به نام یکی از بستگان” به او داده شود. او می‌گوید: “یک آپارتمان ۶۰۰- ۷۰۰ متری بگیرد… آپارتمان بهتر است به چشم نمی‌آید.”
پس از انتشار این نوار در سال ۹۱ که در واقع صادق لاریجانی را نیز همدست کارچاق کنی فاضل نشان میداد، علیرغم وعده پیگیری و تشکیل پرونده در دستگاه قضایی برای فاضل لاریجانی تا به امروز که ۵ سال می گذرد اقدام خاصی صورت نگرفته است.
منبع: سایت کلمه