به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



یکشنبه، اردیبهشت ۱۱، ۱۳۹۰

     حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور:
«مشایی رییس‌ جمهور اصلی ایران است»


اختلافات بین خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد ادامه دارد

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، جانشين نماينده ولی فقيه در سپاه پاسداران، در سخنانی اعلام کرده است که رییس‌جمهور اصلی ایران امروز اسفندیار رحیم‌مشایی است و نه محمود احمدی‌نژاد.  
  در حالی که بحث‌ها و تحلیل‌ها درباره اختلافات بین خامنه‌ای و محمود احمدی‌نژاد ادامه دارد، مجتبی ذوالنور در سخنانی که در شهر مشهد بیان کرده است، با اشاره به رابطه خاص احمدی‌نژاد با رحیم‌مشایی گفته است: «امروز مشايی رييس جمهور اصلی است. دخالت در وزارتخانه‌های مختلف و نيز تقابل متکی و مشايی باعث برکناری متکی شد؛ همچنين مسائل‌ پيش آمده در وزارت اطلاعات و نمونه‌های ديگر حاکی از دخالت‌های مشايی دارد.»

به گزارش ایسنا وی در سخنان خود با اشاره به این‌که «اين آدم‌ها در عمق وجودشان سرسوزنی به ولايت و روحانيت اعتقاد ندارند، آنها اسلام بدون آخوند القا می‌کنند»، اضافه کرده است:
«آقای احمدی‌نژاد دست به طناب پوسيده‌ آقای مشايی دارد، ايشان ارادت ويژه‌ای به آقای مشايی دارند و گفته‌اند مشايی قله است يا در جای ديگر گفته‌اند در مسائلی که فکر ما از درک آن عاجز است، مشايی آن را درک می‌کند.»

در یک هفته گذشته و پس از اوج‌گیری اختلافات میان رهبر جمهوری‌اسلامی و محمود احمدی‌نژاد بر سر عزل یا ابقای حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، بسیاری از حامیان رهبر جمهوری‌اسلامی اسفندیار رحیم‌مشایی را فرد پشت پرده این اختلافات معرفی کرده‌اند. آنان از از مشایی و اطرافیان‌اش با عنوان جریان انحرافی یاد می‌کنند.

ذوالنور در همین زمینه گفته است:
«اين جريان چون فکر می‌کند آمريکا باعث اصلی تحولات منطقه است، می‌گويد پس نبايد با حکام عرب ارتباط را از دست بدهيم که اين‌ها کج فهمی کامل است، همچنين سی دی ظهور نزديک است که از اطرافيان آقای احمدی نژاد و مشايی تهيه شده است نمونه ديگری است که همه اين شرها از وجود آقای مشايی نشات می‌گيرد.»