به پیش اهل جهان محترم بود آنکس // که داشت از دل و جان احترام آزادی



چهارشنبه، آبان ۲۵، ۱۳۹۰

پرستو فروهر به وزارت اطلاعات فراخوانده شد



احترام آزادی ـ پرستو فروهر امسال نیز مثل هرسال به ایران رفت تا مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالگرد جان باختن پدر و مادرش، دو سرو سرفراز آزادی و مردمسالاری و استقلال ايران زمین داريوش و پروانه فروهر را در روز اوّل آذرماه در خانه آن دوجانباخته،  واقع در خيابان سعدی شمالی خيابان هدايت كوچه شهيد مرادزاده پلاك ٢٢ برگزار کند.

آخرین گزارش از تهران حاکی است که پرستو فروهر و آقایان خسرو سیف و مهرداد سید عسگری از اعضای حزب ملت ایران به وزارت اطلاعات فراخوانده شدند.
لازم به تذکر است که در هفته های گذشته، آقایان حسین شاه حسینی و دکتر محسن
 فرشاد از شورای مرکزی جبهه ملی ایران و آقایان ادیب برومند، رئیس شورای مرکزی و هیئت رهبری و دکتر حسین موسویان رئیس هیاًت اجرائی جبهه ملی ایران به وزارت اطلاعات خواسته شده اند و به آقای ادیب برومند اخطار شده است که از تشکیل جلسات شورا خودداری کنند.

همچنین در ادامه ی احضار و بازداشت فعالان جبهه ملی ایران، دراصفهان نیزآقای دکتر شاهین سپنتا عضو شورای جبهه ی ملی ایران، روز سه شنبه ۱۷ آبانماه ۱۳۹۰ به اداره اطلاعات شهرستان اصفهان احضار شده اند.

آخرین گزارش از تهران حاکی است که دکتر علی رشیدی، عضو شورای مرکزی جبهه ملی و آقایان مهندس حمید رضا خادم و مهندس پیمان عارف از اعضای جبهه ی ملی ایران کماکان در زندان اوین به سر می برند. 

چهار شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶ نوامبر ۲۰۱۱